klamt!! ikke for sarte!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.545 visninger
40 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2012

Kay

min slimprop gik 33+6, og har jo så nok gendannet sig... har i altfald fået 2 klumper ud i dag også... begge på størelse med en tommelfinger negl...

men kan det passe når jeg i går var 1-2 cm åben og JM kunne mærke babys hoved??

JM i går og hun råede til sex... det gjorde vi så i dag...

og efter  går jeg jo så ud på toilettet som altid... og der vælter det så ud med slim og sæd.. vil nok skyde det til en håndfuld i alt  måtte tøre mange gange for at få det hele med  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

crille

Kay skriver:

min slimprop gik 33+6, og har jo så nok gendannet sig... har i altfald fået 2 klumper ud i dag også... begge på størelse med en tommelfinger negl...

og efter  går jeg jo så ud på toilettet som altid... og der vælter det så ud med slim og sæd.. vil nok skyde det til en håndfuld i alt  måtte tøre mange gange for at få det hele med  

det er altså en mærkelig krop sådan en gravidkrop.. men fedt som man kan skrive alt om den herinde og få gode råd og feedback. Kan dog ikke hjælpe så meget. Du er ret sikkert noget længere mod fødsel end jeg, men der må skulle produceres en del smørelse dernede, hvis du er ved at være klar  

Spørger nok dumt, men syntes altså det er vildt at jm kan mærke hoved og at man så stadig kan dyrke sex? Og at hun i det hele taget kan mærke hovedet og man så ikke er ved at være i gang med at føde. Så står det da pænt langt nede ikke? 

Anmeld

10. august 2012

Kay

crille skriver:

det er altså en mærkelig krop sådan en gravidkrop.. men fedt som man kan skrive alt om den herinde og få gode råd og feedback. Kan dog ikke hjælpe så meget. Du er ret sikkert noget længere mod fødsel end jeg, men der må skulle produceres en del smørelse dernede, hvis du er ved at være klar  

Spørger nok dumt, men syntes altså det er vildt at jm kan mærke hoved og at man så stadig kan dyrke sex? Og at hun i det hele taget kan mærke hovedet og man så ikke er ved at være i gang med at føde. Så står det da pænt langt nede ikke? 

jo... tænker også at manden da u-ungåeligt rammer hoved

hun havde godt nok fingrende langt inde og mærke men så lange fingre har hun jo heller ikke

sys bare det var en del mere slimet end smørelse... sådan mere som det slim man legede med som barn

Anmeld

10. august 2012

MarieMor

Ja specielt lækkert lyder det da ikke , men kan så informere om at mig og husbonden og jeg sexede ca 18 timer før jeg gik i fødsel , så mon ikke i kan regne med der snart sker noget

Anmeld

10. august 2012

2babygirls

Kay skriver:

Jeg ankom på sygehuset 3 cm åben og der kom der ENDNU mere slimprop ud, større end jeg havde fået ud derhjemme...

Anmeld

10. august 2012

Kay

MarieMor skriver:

Ja specielt lækkert lyder det da ikke , men kan så informere om at mig og husbonden og jeg sexede ca 18 timer før jeg gik i fødsel , så mon ikke i kan regne med der snart sker noget

håber vi... men blev lidt chokeret over al det slim  

Anmeld

10. august 2012

Kay

Baby2påvej skriver:

Jeg ankom på sygehuset 3 cm åben og der kom der ENDNU mere slimprop ud, større end jeg havde fået ud derhjemme...

så det kan godt bare være kæpe meget slimprop der er kommet ud på grund af ??

Anmeld

10. august 2012

crille

Kay skriver:

jo... tænker også at manden da u-ungåeligt rammer hoved

hun havde godt nok fingrende langt inde og mærke men så lange fingre har hun jo heller ikke

sys bare det var en del mere slimet end smørelse... sådan mere som det slim man legede med som barn

ja det lyder godt nok specielt..

Ved godt man siger at manden ikek rammer baby ved sex, men holder den helt frem til fødsel? Er godt nok uvidende på nogen punkter, måske der er nogen mere vidende der kan hjælpe med beskrivelse og/eller billeder?? 

Anmeld

10. august 2012

2babygirls

Kay skriver:

så det kan godt bare være kæpe meget slimprop der er kommet ud på grund af ??

Det vil jeg næsten tro... Man hjælper det jo nok lidt mere på vej ved sex fordi du sikkert også havde plukveer/orgasme undervejs

Anmeld

10. august 2012

crille

Baby2påvej skriver:

Så slimproppen kan altså være ret så stor/bestå af ret så meget slim? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.