kan det blive ved?? (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Jibbe

Kay skriver:

oki... sys godt nok det er klamt der skal komme så meget

Ja men man glemmer det når man ser alt det der kommer når du har født - YDRK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

crille

Jibbe skriver:

Begynder også pludselig her to uger før termin at tænke på den første tid efter fødslen. Har kun forholdt mig til hvad sker der med kroppen nu og hvordan bliver det at føde.. og pludselig slår det mig.. Bind, blod og andre ubehagelige ting der venter den første tid efter fødslen... ufff.. Godt man så har noget lækkert og helt særligt at fokusere på  

Anmeld

11. august 2012

Jibbe

crille skriver:

Begynder også pludselig her to uger før termin at tænke på den første tid efter fødslen. Har kun forholdt mig til hvad sker der med kroppen nu og hvordan bliver det at føde.. og pludselig slår det mig.. Bind, blod og andre ubehagelige ting der venter den første tid efter fødslen... ufff.. Godt man så har noget lækkert og helt særligt at fokusere på  

Haha ja. Men det hele går jo over. Har en 5 uger gammel baby og kan næsten ikke huske alt det ulækre og bindene på størrelse med en ble til store børn men glemmer heldigvis hurtigt alt det trælse

Anmeld

12. august 2012

Kay

Jibbe skriver:

ja oki... jeg håber på at føde i vand så jeg skal bade med det

Anmeld

12. august 2012

Kay

crille skriver:

Anmeld

12. august 2012

Pixi-pigen

Kay skriver:

Uhh for mig lyder det sm om at din krop er ved at forberede sig på fødsel hvor er det altså bare spændende

Anmeld

12. august 2012

Kay

Pixi-pigen skriver:

Uhh for mig lyder det sm om at din krop er ved at forberede sig på fødsel hvor er det altså bare spændende

så er den lææænge om det

indtil videre ik noget slim i dag... men nu må vi se...

Anmeld

12. august 2012

crille

Kay skriver:

Ja den del havde jeg da helt lykkeligt ikke overvejet.. hehe.. 

Men det hører jo også med.. Puh jeg hader bind og blod, men er det ikke noget at når man bliver mor så kan man ALT?  

Anmeld

12. august 2012

Kay

crille skriver:

Ja den del havde jeg da helt lykkeligt ikke overvejet.. hehe.. 

Men det hører jo også med.. Puh jeg hader bind og blod, men er det ikke noget at når man bliver mor så kan man ALT?  

jo det siges der

Anmeld

12. august 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

ja oki... jeg håber på at føde i vand så jeg skal bade med det

LOL... som du kan sige det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.