Hvad er den værste lugt, I ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

MortilCilas

Becks skriver:

Jeg har lige været ovre at handle og ved siden af netto´en er der blevet lagt nyt asfalt i går, jeg HADER lugten af nyt asfalt

1 pladsen for alle lugte jeg hader er SURSTRÖMMING  Den lugt kan virkelig få mig til at

Til jer der ikke ved hvad surströmming er, så er det en Svensk delikatesse, det er gærrede, rådne sildefiletter, som er lagt i saltlage

Hold i øvrigt øje med katten på videoen

Lugten af døde mennesker, der har ligget for længe

Sjovt nok genere lugten af, urin, afføring og opkast mig ikke - Tænker det er fordi jeg "står" i det hver dag på mit arbejde

Hvad er den værste lugt du kender?

Jeg kan ikke engang se videoen ret langt ind, mest fordi jeg ikke kan klare at høre eller se at folk kaster op

Her er lugten af sved, sådan et rensningsanlæg fra toiletter .. FØJ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

ønskebørn74

Becks skriver:

Jeg har lige været ovre at handle og ved siden af netto´en er der blevet lagt nyt asfalt i går, jeg HADER lugten af nyt asfalt

1 pladsen for alle lugte jeg hader er SURSTRÖMMING  Den lugt kan virkelig få mig til at

Til jer der ikke ved hvad surströmming er, så er det en Svensk delikatesse, det er gærrede, rådne sildefiletter, som er lagt i saltlage

Sjovt nok genere lugten af, urin, afføring og opkast mig ikke - Tænker det er fordi jeg "står" i det hver dag på mit arbejde

mig sypå, dagen efter sex...

Anmeld

16. august 2012

Laulund87

Dinna88 skriver:

Haha, det ser da direkte forfærdeligt ud!!

Jeg kan ikke klare lugten af biogasanlæg. Det er lige så øjnene løber i vand. Det samme med Daka.

Lugten der kommer når man koger rosenkål. Så ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Det lugter jo af RÅDDENSKAB. Behøver jeg at sige at jeg heller ikke SPISER det klamme stads?

Andre folks prutter. Det behøver ikke være så meget lugten, men lugten kombineret med tanken om hvad det er, og hvor det kommer fra, er nok til at jeg kan brække mig.

Lugten af sure tæer.

Dårlig ånde (morgenånde!)

Jeg har aldrig lugtet til at dødt menneske......... Men kunne forestille mig at det er knapt så rart!

Min nieces bleer - åh gud, hvor har jeg stået "ind ad munden, ud ad munden" mange gange

Der er virkelig mange ting

Hahaha!

Anmeld

16. august 2012

mariamiss6

Puuuuha ad bad......

Jeg kan ikke fordrage lugten af rødvin (og lidt alle andre former for vine)....

Og heller ikke rødkål... Puha, bare at være tæt på en LUKKET bøtte rødkål, er nok for mig. Jeg kan lugte det alligevel.....

Jeg fangede ikke den med katten?

Jeg ELSKER lugten af benzin og den slags hehehe :S

Anmeld

16. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Kat? Det er en hund  

Men jeg kan ikke klare andre folks prutter og dårlige hygiejne 

Anmeld

16. august 2012

Dinna88

Laulund87 skriver:

Hahaha!

Altså hvad... Det er jo sandt nok

Anmeld

16. august 2012

Savannah

Alt for mange steder i København stinker af urin og skrald..

også rødvin..

Anmeld

16. august 2012

merle2010

en nylavet hundelort er simpelthen det værste

en af ungerne trådte engang i en kæmpe lort og både mig og min mand skiftedes til at brække os og tørre skoen af... fy for helvede...

ungernes ble spand.. FØJ

gylde... FØJ

kattepis... det stinker bare så skide forfærdeligt... det er lige så det svier i øjnene....

ad ad ad ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.