Hvad er den værste lugt, I ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.199 visninger
37 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august 2012

Becks

Jeg har lige været ovre at handle og ved siden af netto´en er der blevet lagt nyt asfalt i går, jeg HADER lugten af nyt asfalt

1 pladsen for alle lugte jeg hader er SURSTRÖMMING  Den lugt kan virkelig få mig til at

Til jer der ikke ved hvad surströmming er, så er det en Svensk delikatesse, det er gærrede, rådne sildefiletter, som er lagt i saltlage

Hold i øvrigt øje med katten på videoen

Lugten af døde mennesker, der har ligget for længe

Sjovt nok genere lugten af, urin, afføring og opkast mig ikke - Tænker det er fordi jeg "står" i det hver dag på mit arbejde

Hvad er den værste lugt du kender?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

SHERO

Lyder heller ikke som en lugt jeg ville bryde mig om, men her er det opkast og eddike, kan slet slet slet ikke have lugten af eddike får alt i mig til at vende sig... Kan huske jeg altid gik uden for og sad som barn når min mor gjorde rent i eddike syre... Puuuad

Anmeld

11. august 2012

Dinna88

Haha, det ser da direkte forfærdeligt ud!!

Jeg kan ikke klare lugten af biogasanlæg. Det er lige så øjnene løber i vand. Det samme med Daka.

Lugten der kommer når man koger rosenkål. Så ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Det lugter jo af RÅDDENSKAB. Behøver jeg at sige at jeg heller ikke SPISER det klamme stads?

Andre folks prutter. Det behøver ikke være så meget lugten, men lugten kombineret med tanken om hvad det er, og hvor det kommer fra, er nok til at jeg kan brække mig.

Lugten af sure tæer.

Dårlig ånde (morgenånde!)

Jeg har aldrig lugtet til at dødt menneske......... Men kunne forestille mig at det er knapt så rart!

Min nieces bleer - åh gud, hvor har jeg stået "ind ad munden, ud ad munden" mange gange

Der er virkelig mange ting

Anmeld

11. august 2012

Becks

Tullen85 skriver:

Lyder heller ikke som en lugt jeg ville bryde mig om, men her er det opkast og eddike, kan slet slet slet ikke have lugten af eddike får alt i mig til at vende sig... Kan huske jeg altid gik uden for og sad som barn når min mor gjorde rent i eddike syre... Puuuad

Ej, det var da også en sjov ting at gøre rent i  Lugten er ikke god nej

Anmeld

11. august 2012

Becks

Dinna88 skriver:

Haha, det ser da direkte forfærdeligt ud!!

Jeg kan ikke klare lugten af biogasanlæg. Det er lige så øjnene løber i vand. Det samme med Daka.

Lugten der kommer når man koger rosenkål. Så ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Det lugter jo af RÅDDENSKAB. Behøver jeg at sige at jeg heller ikke SPISER det klamme stads?

Andre folks prutter. Det behøver ikke være så meget lugten, men lugten kombineret med tanken om hvad det er, og hvor det kommer fra, er nok til at jeg kan brække mig.

Lugten af sure tæer.

Dårlig ånde (morgenånde!)

Jeg har aldrig lugtet til at dødt menneske......... Men kunne forestille mig at det er knapt så rart!

Min nieces bleer - åh gud, hvor har jeg stået "ind ad munden, ud ad munden" mange gange

Der er virkelig mange ting

Det smager lige så dårligt som det lugter  

Åh ja, lugten af rosenkål

Døde mennesker lugter af..... Ja hvad skal man sige, sådan en rigtig sødelig lugt og når de så har ligget for længe uden køl så kommer der en anelse råddent ind over..

Bvadr, prutter! Især dem som sniger dem ud og så lugter de bare af råddent æg - Den går lige i øjnene

Anmeld

11. august 2012

Frk.S

Jeg kan faktisk godt lide lugten af nyt asfalt! 

Ellers er der mange ting jeg bare ikke kan klare lugten af:

- Lugten af et sår med gangræn (det kan VIRKELIG få det til at vende sig i mig)

- Opkast 

- Durian frugt

- Sådan generelt dårlig hygiejne (gammel sved, rigtig sure tæer og  voldsom dårlig ånde)

Anmeld

11. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg synes generelt fisk lugter rigtig dårligt. Det er dog værre, når folk har spist fisk og så bøvser. Ad genbrugt fisk

Opkast får virkelig også min mave til sy vende sig sammen med lugten på offentlige toiletter

Anmeld

11. august 2012

CarinaSB

Becks skriver:

Jeg har lige været ovre at handle og ved siden af netto´en er der blevet lagt nyt asfalt i går, jeg HADER lugten af nyt asfalt

1 pladsen for alle lugte jeg hader er SURSTRÖMMING  Den lugt kan virkelig få mig til at

Til jer der ikke ved hvad surströmming er, så er det en Svensk delikatesse, det er gærrede, rådne sildefiletter, som er lagt i saltlage

Sjovt nok genere lugten af, urin, afføring og opkast mig ikke - Tænker det er fordi jeg "står" i det hver dag på mit arbejde

Jeg kan ikk lide lugten af

Fisk
Æg
sengetøj der har hængt ude
våd hund
billig shampoo/balsam/parfume
Charlies mme.

Anmeld

11. august 2012

B&J

men jo tror mad der ligger inde i fryseren eller køleskabet hos en død person hvor man skal tømme det  puhh ad ad ad...

eller armsved føj den kan være styk

Anmeld

11. august 2012

LLN

Becks skriver:

Vores affaldsspand lige nu  der er fiskeaffald i fra i sidste weekend.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.