Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg slutter mig til opkaster'ne, den enestes opkast som jeg kan holde ud (ud over min egen) er Nethes. Der er en som har kastet op i vores kælder for 2-3 måneder siden, og jeg kigger stift ind i den anden væg hver morgen og eftermiddag når jeg skal ned med barnevognen og Nethe... Ad!
Og så cigarretrøg, jeg holder rigtig meget med min svigermor, men får det næsten dårligt når jeg krammer hende fordi stanken bare hænger der, og bliver helt ked af det når Agnethe skal derover fordi hun ikke kan "holde vejret", og derfor skal lugte til det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puha ja, også:
- Våd hund
- Cigaretrøg
- Skraldebilen
- Offentlige toiletter (ikke alle, men mange)
jeg er egentlig ik ret lugt sart... men askebæger... det kan virkelig få mig til at og så ryger ånde...
og her i graviditeten har jeg også været ekstre lugt følsom over for fisk... især når det er folks ånde der lugter af det
Tusind års æg. vores underbo laver det. Min mave vender hver gang.
og opkast fy for den lede.
Barcadi strawberry og fischermann (staves) for mange druk ture på den i mine unge dag.
twinny skriver: Tusind års æg. vores underbo laver det. Min mave vender hver gang. og opkast fy for den lede. Barcadi strawberry og fischermann (staves) for mange druk ture på den i mine unge dag.
jo og alt med lugten af citron. Hader rengøringsmidler og opvaskemidler med citron. Fy føj. Min mand køber det altid fordi det er billigere. Ad
Becks skriver: Jeg har lige været ovre at handle og ved siden af netto´en er der blevet lagt nyt asfalt i går, jeg HADER lugten af nyt asfalt 1 pladsen for alle lugte jeg hader er SURSTRÖMMING Den lugt kan virkelig få mig til at Til jer der ikke ved hvad surströmming er, så er det en Svensk delikatesse, det er gærrede, rådne sildefiletter, som er lagt i saltlage Hold i øvrigt øje med katten på videoen Lugten af døde mennesker, der har ligget for længe Sjovt nok genere lugten af, urin, afføring og opkast mig ikke - Tænker det er fordi jeg "står" i det hver dag på mit arbejde Hvad er den værste lugt du kender?
Jeg har lige været ovre at handle og ved siden af netto´en er der blevet lagt nyt asfalt i går, jeg HADER lugten af nyt asfalt
1 pladsen for alle lugte jeg hader er SURSTRÖMMING Den lugt kan virkelig få mig til at
Til jer der ikke ved hvad surströmming er, så er det en Svensk delikatesse, det er gærrede, rådne sildefiletter, som er lagt i saltlage
Hold i øvrigt øje med katten på videoen
Lugten af døde mennesker, der har ligget for længe
Sjovt nok genere lugten af, urin, afføring og opkast mig ikke - Tænker det er fordi jeg "står" i det hver dag på mit arbejde
Hvad er den værste lugt du kender?
Den væreste lugt er "lugten af overfyldt bus". Et miskmask af sved, parfumer, fedtet hår, dårlig ånde...
Især bus nummer 18 og 5A i Kbh, er slemme fordi de ofte er helt proppede. Pyyyha, det er slemt. Især da jeg var gravid, så ville jeg hellere vralte afsted selv
Den værste jeg lugt jeg ar lugtet er "soyakagefabrikken" som man altid kunne lugte når man skulle ud til min mormor på Islands Brygge Glemmer aldrig den lugt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128