Hvad er den værste lugt, I ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Clisolka

Asfalt syntes jeg ikke er slemt  Den værste lugt? Hmmm... Det må være lugten af sved, opkast - og våd hund 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Dinna88

Becks skriver:

Det smager lige så dårligt som det lugter  

Åh ja, lugten af rosenkål

Døde mennesker lugter af..... Ja hvad skal man sige, sådan en rigtig sødelig lugt og når de så har ligget for længe uden køl så kommer der en anelse råddent ind over..

Bvadr, prutter! Især dem som sniger dem ud og så lugter de bare af råddent æg - Den går lige i øjnene

Føj....

Rosenkål burde forbydes!!

Ej, puha.. Nej, jeg ønsker godt nok ikke at kende til lugten af dødt menneske. Puha.

JA!!!! arg!! det er for klamt.

Anmeld

11. august 2012

Ciss

1. Ostelager (lugten af række efter række af oste som lagrer i stillestående luft er så intens og grusom, at jeg er ved at brække mig!)

2. Gammel sigaretrøg. Kvalmende!

3. Parfumeri. Jeg har aldrig fattet, hvordan man kan holde ud at arbejde i den luft en hel dag...

Anmeld

11. august 2012

Ciss

LLN skriver:

Vores affaldsspand lige nu  der er fiskeaffald i fra i sidste weekend.

Fiskeaffald er ilde!!!

Anmeld

11. august 2012

PernilleogLouis

Lugten af røg - puha det kan jeg ikke ha selvom jeg selv har røget

Anmeld

11. august 2012

Ciss

Dinna88 skriver:

Føj....

Rosenkål burde forbydes!!

Ej, puha.. Nej, jeg ønsker godt nok ikke at kende til lugten af dødt menneske. Puha.

JA!!!! arg!! det er for klamt.

Kogende blomkål er også ilde.... i hvert fald i min næse....

Anmeld

11. august 2012

Dinna88

Ciss skriver:

Kogende blomkål er også ilde.... i hvert fald i min næse....

DET er det! Men sammenlignet med rosenkål, så er blomkål INGENTING! Jeg har seriøst rent rundt i min søsters hus og lavet bræklyde fordi det var så slemt

Anmeld

11. august 2012

LRJ

Kan faktisk ikk have creme, parfumer osv med vanillje eller kokos duft, er ved at brække mig hvergang jeg kan lugte det og duften af lavendel

Ellers er der dårlig hygiejne, fisk, skraldespanden, blespanden, brunkål og rosenkål når det bliver kogt, gamle mad rester, hvis nogle drikker en øl og så slår en bøvs der er faktisk en del jeg bare ikk kan have lugten af

Anmeld

11. august 2012

LLN

Ciss skriver:

Fiskeaffald er ilde!!!

Meget - er glad for at vi får tømt affald på mandag, og så skal affaldsspanden desinficeres.

Anmeld

11. august 2012

Lady Marion <3

Bræk , sur cigaretrøg og solvarm hundelort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.