Min far fik en blodprop i hjertet igår. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

M&N

Godbedring og sikke et chook 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Isabella_mor

jydeinden skriver:

hmm altså nu kan det godt ske at det her bliver taget negativt imod, men som en anden skriver kan du sagtens leve sundt, og ikke ryge, og stadig få blodpropper,eller andre sygdomme.

kender personligt to som døde selvom de hverken røg eller spiste usundt i den forstand.

den ene døde sågar af en blodprop i hjertet ( det var min morfar)

Havde det været sådan at min far har levet sundt osv, var det nok også kommet som et større chok end det er. Det er selvfølgelig godt noget jeg er klar over kan ske for alle, men chancen for at det sker for een der lever sundt er mindre kontra en som storryger og spiser usundt osv.. 

Anmeld

11. august 2012

Isabella_mor

LouiseVous skriver:

Puuuha, føj for en oplevelse..
Men se nu ikk sådan ned på din far og hans levemåde...
En blodprop kan ramme ALLE og i ALLE aldre!

Jeg har på intet tidspunkt skrevet at jeg ser ned på ham, det var da en tarvelig konklussion at komme med.. Syntes jeg. Det er jo et fact det jeg har skrevet.. Det er ikke ens betydning med at Jeg ser ned på ham. 

Anmeld

11. august 2012

wamse

Puha sikke da en forskrækkelse at få

Anmeld

11. august 2012

Isabella_mor

wamse skriver:

Puha sikke da en forskrækkelse at få

Ja, det er virkelig et chok, det er først i dag det er sevet ind... 

Anmeld

11. august 2012

FrkT

Åhhh det er jeg virkelig ked af at høre søde! På trods af hans livsstil må det stadig være skræmmende! Men godt at han kom på sygehuset i tide til at de kunne gøre noget.

Skal du så over og besøge ham, eller?

Anmeld

11. august 2012

NNL

Åh nej hvor trist Kæmpe stort kram til dig, og god bedring til din far

Anmeld

11. august 2012

Isabella_mor

FrkT skriver:

Åhhh det er jeg virkelig ked af at høre søde! På trods af hans livsstil må det stadig være skræmmende! Men godt at han kom på sygehuset i tide til at de kunne gøre noget.

Skal du så over og besøge ham, eller?

Han Bliver flyttet til esbjerg sygehus engang iløbet af dagen. Hans tilstand er efter hvad han selv siger, stabil og han har det meget bedre. Han skal dog være indlagt i nogle dage endnu... Men jeg tror måske jeg smutter en tur hjemover inden længe... 

Anmeld

11. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Puha, sikke e forskrækkelse!! Godt der ikke skete mere! Jeg håber, han kan holde en sund livsstil nu  Krammer til dig!!  

/ Taco78 

Anmeld

11. august 2012

FrkT

Isabella_mor skriver:

Han Bliver flyttet til esbjerg sygehus engang iløbet af dagen. Hans tilstand er efter hvad han selv siger, stabil og han har det meget bedre. Han skal dog være indlagt i nogle dage endnu... Men jeg tror måske jeg smutter en tur hjemover inden længe... 

Det kan jeg godt forstå

Okay, men de kan jo også meget i dag, især hvis sådan en blodprop bliver opdaget hurtigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.