Isabella_mor skriver:
Min far havde fødselsdag i går, og jeg ringede til ham ved 9 tiden og ønskede tillykke og snakkede lidt med ham. Der var ingenting, han var lige vågnet og var bare træt som man plejer at være når nan lige er vågnet.
Der går nogle timer kl var ca 7
19:00 og så ringer min far. Jeg får en meget smadret får i den anden ende af røret som siger 'så er far kommet på sygehuset' og jeg spørger hvorfor, og så siger han at han fik en blodprop i hjertet en lille time efter han havde talt med mig. Og at han ligger på odense, han er fra esbjerg, så det var med udrykning og høj fart i ambulancen.
Han er stabil nu, han blev opereret hvor han fik en ballonudvidelse lagt op igennem lysken til hjertet..
Jeg har bare ikke tænkt på andet end min far, som kun er 62. Men det kommer ikke som det store chok for mig. Han har røget siden han var 11 år. Og han har røget kæde ca 20-30 smøger om DAGEN!! Kosten har bestemt ikke bestået af sund mad. Det er sovs og kartofler, flødekartofler og næsten ingen grøntsager. Så ja det er kroppens tilbagesvar.. Og jeg håber han tager det slvorligt og hvertfald kvitter smøgerne... Han sagde han er stoppet med smøgerne, så jeg håber det holder...
Puuha. Det var dejligt lige at få det 'fortalt'
hmm altså nu kan det godt ske at det her bliver taget negativt imod, men som en anden skriver kan du sagtens leve sundt, og ikke ryge, og stadig få blodpropper,eller andre sygdomme.
kender personligt to som døde selvom de hverken røg eller spiste usundt i den forstand.
den ene døde sågar af en blodprop i hjertet ( det var min morfar)
Anmeld