Dinna88 skriver:
Hm
Jeg er faktisk helt generelt skide nervøs i trafikken. Tager fodgængerovergange, er bange for busser og lastbile, undgår trafikerede veje osv. Urgh, hvor synes jeg folk kører dårligt. Nu jeg tænker over det, så kunne jeg faktisk godt mærke det ekstra i dag.
Ved føtex i centrum ligger busterminalen og en meget bred vej. altid mange biler der aldrig tager hensyn. Der tager jeg en omvej når jeg er alene, og klamrer mig til min kæreste når vi er sammen. men han er lige nu på krykker, så vi gik lidt fra hinanden. der gik jeg automatisk mod min dejlige omvej 
Og så endte du med at komme med ambulancen? og kom chokket senere? Hvad skete der egentlig?
Jeg fik mig en gooooooood snak med min kæreste, hvor jeg også fik skældt lidt ud 

Uha, så gør denne her oplevelse det jo bestemt ikke bedre 
Men der er virkelig mange der kører med hovedet under armen.
Min far sagde en dag at man skulle huske både at køre i sin egen bil, men også i alle de andres. Forstået på den måde, at man som udgangspunkt må gå ud fra at alle andre ikke selv kigger sig for.
Det lyder egentlig også lidt vildt med trafikken hos jer, kunne tit ønske at politiet havde flere ressourcer til at at holde øje med fartsynderne. Den anden dag så jeg en buschauffør sidde og tale i mobiltlf., men fik desværre ikke lige nummeret på bussen, for så havde jeg meldt ham.
Jamen, jeg skulle over et fodgængerfelt for snart 16 år siden, og det var lidt op ad bakke, så jeg trak altid min cykel på det stykke.
En bil kørte den dag for hurtigt, og var optaget af samtale med sin passager, så han så mig ikke midt i fodgængerfeltet før det var for sent. Jeg husker det hele i slowmotion, men husker tydeligt hans ansigtsudtryk gå fra grin til chok, da han endelig fik øje på mig.
En masse mennesker så det og kom løbende, og fik ringet efter en ambulance, men jeg var så meget i chok, at jeg ikke kunne forstå hvorfor det var så vigtigt, ænsede slet ikke blodet, og det gjorde ikke ondt nogle steder.
Tog det egentlig ganske roligt på skadestuen, indtil jeg skulle ringe til min far, for at få ham til at hente mig, så tudede jeg så meget at jeg ikke kunne fortælle hvor jeg var.
Jeg var MEGET bange i trafikken længe efter, og kunne stå i en halv time og vente på at der var frit nok til at jeg turde gå over vejen. Det er heldigvis gået over, men jeg bliver nemt forskrækket, hvis der sker noget uventet i trafikken, og jeg klamrer mig til Daniels hånd når vi er på en p-plads, eller skal over vejen. Er SÅ bange for at han skal blive ramt af en bil, eller cykel, eller knallert, eller en flue 
Skulle nok have haft krisehjælp, men det var ikke noget der blev tilbudt dengang, det skulle man selv gå til lægen og bede om, og det gjorde jeg selvfølgelig ikke.
Godt din kæreste kan tåle lidt skæld ud og en god snak