Lige her tidligere i dag. Fuck altså.
I Randers har vi noget der hedder Østervold, som er en del af gågaden. Det er to veje med et bredt stykke imellem. Cirka halvvejen nede ad Østervold kan man dreje over og skifte retning.
Jeg går inde i midten, da jeg skal fra den ene side til den anden. Jeg kan godt høre at der bag mig er en der kører råddet og der er en masse hvinen fra en bil. Jeg kigger ned ad vejen samt der hvor man kan dreje, og der er INGEN biler. Så lige så stille går jeg over vejen.
LIGE pludselig dukker der en kæmpe AUDI op der hvor man drejer. Jeg når SLET ikke at reagere fordi den kommer så hurtigt - jeg opdager den KUN fordi den hviner sådan. På de der meget få sekunder får jeg tænkt at bilen er mere mod den modsatte side, så jeg stopper op, og den drejer en SMULE men vedkommende kan nok godt se, at bilen ikke kan være der, så han/hun klodser bremserne.
Og der står jeg så - 10 cm fra bilen. Jeg reagerer slet ikke, men griner lidt af idioten og går videre. De fleste på gaden er stoppet op og folk spørger om jeg er okay. Men jeg reagerede stadig ikke, havde det helt fint
Det var først da jeg havde gået lidt at pulsen steg og jeg begyndte at ryste.
Holy cow... Jeg var faktisk ved at blive kørt ned i dag?!!!!!

Så sidder jeg derhjemme nu og er faktisk ret chokeret. Jeg havde ikke min mobil med, så jeg kunne ikke ringe til nogle..... Hvilket jeg virkelig gerne ville. Men shit altså..
Anmeld