Jeg var ved at blive kørt ned......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
33 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Dinna88

Lige her tidligere i dag. Fuck altså.

I Randers har vi noget der hedder Østervold, som er en del af gågaden. Det er to veje med et bredt stykke imellem. Cirka halvvejen nede ad Østervold kan man dreje over og skifte retning.

Jeg går inde i midten, da jeg skal fra den ene side til den anden. Jeg kan godt høre at der bag mig er en der kører råddet og der er en masse hvinen fra en bil. Jeg kigger ned ad vejen samt der hvor man kan dreje, og der er INGEN biler. Så lige så stille går jeg over vejen.

LIGE pludselig dukker der en kæmpe AUDI op der hvor man drejer. Jeg når SLET ikke at reagere fordi den kommer så hurtigt - jeg opdager den KUN fordi den hviner sådan. På de der meget få sekunder får jeg tænkt at bilen er mere mod den modsatte side, så jeg stopper op, og den drejer en SMULE men vedkommende kan nok godt se, at bilen ikke kan være der, så han/hun klodser bremserne.

Og der står jeg så - 10 cm fra bilen. Jeg reagerer slet ikke, men griner lidt af idioten og går videre. De fleste på gaden er stoppet op og folk spørger om jeg er okay. Men jeg reagerede stadig ikke, havde det helt fint

Det var først da jeg havde gået lidt at pulsen steg og jeg begyndte at ryste.

Holy cow... Jeg var faktisk ved at blive kørt ned i dag?!!!!!

Så sidder jeg derhjemme nu og er faktisk ret chokeret. Jeg havde ikke min mobil med, så jeg kunne ikke ringe til nogle..... Hvilket jeg virkelig gerne ville. Men shit altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Lilje82

Puuuuha godt idioten ikke ramte dig.... Kan godt forstå du er rystet.

herfra

Anmeld

10. august 2012

Dinna88

Lilje82 skriver:

Puuuuha godt idioten ikke ramte dig.... Kan godt forstå du er rystet.

herfra

Ja, det var virkelig rent helt Og så i en gågade.....

Tak!

Anmeld

10. august 2012

Isabella_mor

Ej puha, sikke en grum oplevelse. Godt der ikke skete Noget

Anmeld

10. august 2012

A&F

Nogle bilister fortjener ikke et kørekort . Skæbnen ville at der intet skete med dig heldigvis. Håber du er okay ven

Anmeld

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Puha da  Sikke en forskrækkelse!! Godt du ikke blev ramt!

Anmeld

10. august 2012

Krisuer

Dinna88 skriver:

Lige her tidligere i dag. Fuck altså.

I Randers har vi noget der hedder Østervold, som er en del af gågaden. Det er to veje med et bredt stykke imellem. Cirka halvvejen nede ad Østervold kan man dreje over og skifte retning.

Jeg går inde i midten, da jeg skal fra den ene side til den anden. Jeg kan godt høre at der bag mig er en der kører råddet og der er en masse hvinen fra en bil. Jeg kigger ned ad vejen samt der hvor man kan dreje, og der er INGEN biler. Så lige så stille går jeg over vejen.

LIGE pludselig dukker der en kæmpe AUDI op der hvor man drejer. Jeg når SLET ikke at reagere fordi den kommer så hurtigt - jeg opdager den KUN fordi den hviner sådan. På de der meget få sekunder får jeg tænkt at bilen er mere mod den modsatte side, så jeg stopper op, og den drejer en SMULE men vedkommende kan nok godt se, at bilen ikke kan være der, så han/hun klodser bremserne.

Og der står jeg så - 10 cm fra bilen. Jeg reagerer slet ikke, men griner lidt af idioten og går videre. De fleste på gaden er stoppet op og folk spørger om jeg er okay. Men jeg reagerede stadig ikke, havde det helt fint

Det var først da jeg havde gået lidt at pulsen steg og jeg begyndte at ryste.

Holy cow... Jeg var faktisk ved at blive kørt ned i dag?!!!!!

Så sidder jeg derhjemme nu og er faktisk ret chokeret. Jeg havde ikke min mobil med, så jeg kunne ikke ringe til nogle..... Hvilket jeg virkelig gerne ville. Men shit altså..

Puha sådan et fjols, han burde ikke køre bil 

Godt der ikke skete dig noget 

Anmeld

10. august 2012

Dinna88

Isabella_mor skriver:

Ej puha, sikke en grum oplevelse. Godt der ikke skete Noget

Virkelig grum! Jeg er altså en af dem der aldrig oplever sådan noget... Har aldrig brækket noget eller været indlagt. Aldrig været i et uheld. Væltet på cyklen et par gange, det er det

Men føj. Og tak

Anmeld

10. august 2012

Dinna88

A&F skriver:

Nogle bilister fortjener ikke et kørekort . Skæbnen ville at der intet skete med dig heldigvis. Håber du er okay ven

NEJ, virkelig ikke! Jeg tør vædde på at det var en drengerøv med fars bil

Lige i dag er jeg glad for skæbnen! Men det er jeg - tak chokket kom bare lige og skulle lægge sig igen.

Anmeld

10. august 2012

Dinna88

Omsorgsgiver skriver:

Puha da  Sikke en forskrækkelse!! Godt du ikke blev ramt!

Kæmpe forskrækkelse - bagefter det er! Da jeg stod i dag trak jeg ikke en mine

Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.