Nessie skriver:
Stakkels dig, sikke en oplevelse 
Du har jo selvfølgelig været i chok, derfor du først reagerede lidt efter. Du skal nok regne med at være lidt forskrækket i trafikken i det næste stykke tid, men det går over igen.
Da jeg blev kørt ned, var min første reaktion også, at jeg bare skulle op og videre på arbejde, selv om jeg godt kunne se at der løb blod ned af mit ansigt.
Syntes vidnerne var lidt pjattede at ringe efter en ambulance, men det var vidst meget godt.
Sørg for at tale meget om det, så kommer du dig hurtigst over oplevelsen 

Hm
Jeg er faktisk helt generelt skide nervøs i trafikken. Tager fodgængerovergange, er bange for busser og lastbile, undgår trafikerede veje osv. Urgh, hvor synes jeg folk kører dårligt. Nu jeg tænker over det, så kunne jeg faktisk godt mærke det ekstra i dag.
Ved føtex i centrum ligger busterminalen og en meget bred vej. altid mange biler der aldrig tager hensyn. Der tager jeg en omvej når jeg er alene, og klamrer mig til min kæreste når vi er sammen. men han er lige nu på krykker, så vi gik lidt fra hinanden. der gik jeg automatisk mod min dejlige omvej 
Og så endte du med at komme med ambulancen? og kom chokket senere? Hvad skete der egentlig?
Jeg fik mig en gooooooood snak med min kæreste, hvor jeg også fik skældt lidt ud 

Anmeld