Jeg var ved at blive kørt ned......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Dinna88

Malene76 skriver:

Puh en oplevelse... God du slap med skrækken.

KH Malene

Ja, virkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Dinna88

MorDk skriver:

Sådan en KÆMPE Idi*t for pokker da!!!

Godt du er ok... og der ikke skete dig noget! Kan godt forstp du er rystet!

MEGA spade!!! Virkelig en torsk.

Tak! Visse mennesker, altså..

Anmeld

11. august 2012

Dinna88

Mor og meget mere skriver:

Jeg kender godt stedet - hvad fanden lavede han der? 

Godt, du slap med skrækken - bagefter - og godt, det ikke var min mormor på 91, der kom gående med rollatoren på Østervold! 

Folk mener jo stadig at de kan køre op ad østervold som det passer dem, selvom det faktisk er en del ad gågaden!!! Det er pisse irriterende. Jeg elsker når politiet står dernede og gemmer sig

Helt ærligt, havde det været en ældre person, så ville vedkommende da have fået hjertestop. Det gik SÅ hurtigt det hele!! Og der var bare næsten ingen afstand mellem bilen og jeg. Det var helt vildt.

Anmeld

11. august 2012

Dinna88

rikkeregnbue skriver:

Tusinde tak

Anmeld

11. august 2012

Dinna88

M (: skriver:

Puha godt der ikke skete noget!! 

Tusinde tak !

Anmeld

11. august 2012

Dinna88

Sally-Slingshot skriver:

I guder, godt du ikke kom noget til. Folk kører med hovedet under armen

Det gør de virkelig!! Og så på en gågade! Argh, altså. Jeg BURDE nok have gjort et-eller-andet. Havde jeg reageret i situationen, så havde jeg nok bandet og svovlet af personen! Men vedkommende drønede jo bare videre - jeg så ikke en gang om det var hankøn eller hunkøn

Anmeld

11. august 2012

Dinna88

JulieWH skriver:

Var det en sort Audi? For så har jeg en da en rimelig god ide om hvem det er (kørestilen taget i betragtning)..

Folk kører generelt med hovedet oppe i rø*** inde i byen for tiden. Har helt opgivet at gå derinde med barnevognen, tør nærmest ikke :/

Og godt, at du slap uskadt fra det!

DET var det! En stor, sort audi

Det er uroligt at det skal være sådan..... Og så i GÅGADEN!!! Jeg venter bare på den dag de gør gennemkørsel umulig. Ved hingten har de jo sat en pæl i!

tak!

Anmeld

11. august 2012

Nessie

Stakkels dig, sikke en oplevelse

Du har jo selvfølgelig været i chok, derfor du først reagerede lidt efter. Du skal nok regne med at være lidt forskrækket i trafikken i det næste stykke tid, men det går over igen.

Da jeg blev kørt ned, var min første reaktion også, at jeg bare skulle op og videre på arbejde, selv om jeg godt kunne se at der løb blod ned af mit ansigt.
Syntes vidnerne var lidt pjattede at ringe efter en ambulance, men det var vidst meget godt.

Sørg for at tale meget om det, så kommer du dig hurtigst over oplevelsen

Anmeld

11. august 2012

Dinna88

Nessie skriver:

Stakkels dig, sikke en oplevelse

Du har jo selvfølgelig været i chok, derfor du først reagerede lidt efter. Du skal nok regne med at være lidt forskrækket i trafikken i det næste stykke tid, men det går over igen.

Da jeg blev kørt ned, var min første reaktion også, at jeg bare skulle op og videre på arbejde, selv om jeg godt kunne se at der løb blod ned af mit ansigt.
Syntes vidnerne var lidt pjattede at ringe efter en ambulance, men det var vidst meget godt.

Sørg for at tale meget om det, så kommer du dig hurtigst over oplevelsen

Hm Jeg er faktisk helt generelt skide nervøs i trafikken. Tager fodgængerovergange, er bange for busser og lastbile, undgår trafikerede veje osv. Urgh, hvor synes jeg folk kører dårligt. Nu jeg tænker over det, så kunne jeg faktisk godt mærke det ekstra i dag.

Ved føtex i centrum ligger busterminalen og en meget bred vej. altid mange biler der aldrig tager hensyn. Der tager jeg en omvej når jeg er alene, og klamrer mig til min kæreste når vi er sammen. men han er lige nu på krykker, så vi gik lidt fra hinanden. der gik jeg automatisk mod min dejlige omvej

Og så endte du med at komme med ambulancen? og kom chokket senere? Hvad skete der egentlig?

Jeg fik mig en gooooooood snak med min kæreste, hvor jeg også fik skældt lidt ud

Anmeld

11. august 2012

Troldemommi

Puhh det var da godt der ikke skete noget med dig, men du må da have fået et chok, håber du er okay.

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.