Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carl-Emil's mor skriver: jeg mener præcis hvad jeg skriver.. hvad du og faren ønsker/kræver i forhold til at se barnet er fuldstændig ligegyldigt i forhold til hvad barnet kan trives bedst med og det er de færreste børn der kan trives godt med at blive kastet frem og tilbage - fordi det nu lige er det som behager far og mor... beklager de meget hårde ord men tror ikke helt at I forstår hvad det er samvær går ud på, eller ihvertfald på hvis primisser det skal foregå på du fremstiller det ihvertfald ikke sådan
jeg mener præcis hvad jeg skriver..
hvad du og faren ønsker/kræver i forhold til at se barnet er fuldstændig ligegyldigt i forhold til hvad barnet kan trives bedst med og det er de færreste børn der kan trives godt med at blive kastet frem og tilbage - fordi det nu lige er det som behager far og mor...
beklager de meget hårde ord men tror ikke helt at I forstår hvad det er samvær går ud på, eller ihvertfald på hvis primisser det skal foregå på
du fremstiller det ihvertfald ikke sådan
Enig!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
igen- kontakt statsforvaltningen ..
de skal nok finde frem til en løsning..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128