Hjælp til samværsordning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Anonym trådstarter

Barnets far og jeg bor bogstaveligtalt 5min fra hinanden. I mere eller mindre ens lejligheder.
Det er tit vi møder ham da vi bor i samme område. 

Jeg er en del mere flexibel end faderen. Det er ham der bliver ved med at sætte sig imod mine forslag. Og ham der ikke vil have der skal gå en uge eller deromkring uden han ser barnet.

Og jeg ved godt hvad samvær er.
Men barnet har det lige så godt hos mig som hos ham. Vi er dog bare meget forskellige personer så regler og opdragelse er meget forskelligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

ej undskyld mig men helt ærligt hvad er det for noget at sige at man vil have fri weekender?

det kan da være rørende ligegyldigt om faren har barnet i en weekend eller ej..

er sikker på at der er bedsteforældre der ville klappe i deres hænder hvis de fik lov til at passe deres barnebarn fast en weekend pr mdr...

og har du skriftligt fra faren at det er HANS behov der kommer før barnet så kontakter du bare statsforvaltningen dagsdato og siger du ikke kan få barnets far til at samarbejde da han sætter sine egne behov først...

Og nej der er ingen bedsteforældre til at passe barnet.

Anmeld

10. august 2012

Kamilla-m

Carl-Emil's mor skriver:

gider du ikke lige vise mig hvor det står fordi det eneste jeg kan finde er at FAREN synes det er for længe.. intet om barnet

Øh, det ku ikke tænkes at det måske var fordi faren mener at barnet vil trives bedst sådan?

Anmeld

10. august 2012

Carl-Emil's mor

MortilMogL skriver:

Øh, det ku ikke tænkes at det måske var fordi faren mener at barnet vil trives bedst sådan?

ts skriver jo at det er farens behov der er snak om fordi at HAN ikke vil undvære sit barn, ikke noget med hvad han mener er bedst for barnet

Anmeld

10. august 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Og nej der er ingen bedsteforældre til at passe barnet.

det er de færreste tilfælde man ikke ville kunne finde en pasningsløsning...

men du har jo selv sagt at faren ikke vil samarbejde om det i forhold til dine forslag - så er der jo ikke andet for end at kontakte statsforvaltningen så der kan komme en hel klar aftale om hvad der er bedst for barnet og hvordan I så skal forholde jer

og bor han så tæt på så kan han vel svinge numsen forbi ved en 8/5 ordning

Anmeld

10. august 2012

Kamilla-m

Carl-Emil's mor skriver:

ts skriver jo at det er farens behov der er snak om fordi at HAN ikke vil undvære sit barn, ikke noget med hvad han mener er bedst for barnet

åh
Så må jeg have læst forkert! Sorry
Men kan sagtens se hvad de mener

Anmeld

10. august 2012

Carl-Emil's mor

MortilMogL skriver:

åh
Så må jeg have læst forkert! Sorry
Men kan sagtens se hvad de mener

er skam helt ok men altså den er jo ikke længere end at når den ene forældre ikke vil samarbejde og den anden forældre vil have fri weekender så må man gå til statsforvaltningen

Anmeld

10. august 2012

Kamilla-m

Ellers kan far have jeres barn hver anden uge fra mandag - fredag, og dig resten af tiden..

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

det er de færreste tilfælde man ikke ville kunne finde en pasningsløsning...

men du har jo selv sagt at faren ikke vil samarbejde om det i forhold til dine forslag - så er der jo ikke andet for end at kontakte statsforvaltningen så der kan komme en hel klar aftale om hvad der er bedst for barnet og hvordan I så skal forholde jer

og bor han så tæt på så kan han vel svinge numsen forbi ved en 8/5 ordning

Når jeg nævner SA så bliver han ond og fortæller mig at hvis det er sådan jeg vil have det så skal jeg nok få kamp.

Jeg har foreslået 9/4, 7/4, 3/5 og intet er godt nok. 

Og er også bare nødt til at tænke lidt på migselv hvis barnet skal have en glad mor som er sjov at være sammen med.

Anmeld

10. august 2012

Kamilla-m

Carl-Emil's mor skriver:

er skam helt ok men altså den er jo ikke længere end at når den ene forældre ikke vil samarbejde og den anden forældre vil have fri weekender så må man gå til statsforvaltningen

I mine øjne er der så bestemt ingenting der hedder vil have friweekend
Er det skrevet?
Altså der var jo ikke noget der hwd friweekend vis de boede dammen alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.