Hjælp til samværsordning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

wamse

Jeg kan godt forstå, at du også har brug for nogle fri-weekender

Hvad er faderens forslag, når nu han ikke er med på dine forslag?

Som andre også foreslår, så kan i jo gå gennem statsforvaltningen, for at få fastsat en ordning, hvis i ikke selv kan komme frem til en løsning, som fungerer for både barnet og jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Når jeg nævner SA så bliver han ond og fortæller mig at hvis det er sådan jeg vil have det så skal jeg nok få kamp.

Jeg har foreslået 9/4, 7/4, 3/5 og intet er godt nok. 

Og er også bare nødt til at tænke lidt på migselv hvis barnet skal have en glad mor som er sjov at være sammen med.

prøv at læs hvad du skriver

Ligegyldigt hvad vil han ikke samarbejde pånær hvis du indfinder dig under hans betingelser...

Jamen søde du så smut dog i stasforvaltningen og sig du skal bruge hjælp. så sender du ham en mail hvor du skriver i med reference til jeres tidligere uoverensstemmelser har du nu valgt at kontakte statsforvaltningen da du føler der skal prof. rådgivning og vejledning indover så barnet kan få det bedst muligt

også sørg for at AL kommunikation foregår via email da du så derved kan vise ved statsforvaltningen hvem det er der modarbejder hvem

Anmeld

10. august 2012

Kamilla-m

Anonym skriver:

Når jeg nævner SA så bliver han ond og fortæller mig at hvis det er sådan jeg vil have det så skal jeg nok få kamp.

Jeg har foreslået 9/4, 7/4, 3/5 og intet er godt nok. 

Og er også bare nødt til at tænke lidt på migselv hvis barnet skal have en glad mor som er sjov at være sammen med.

du sætter det ret meget forkert op :s
Faren har det jo på samme måde.
Du burde ikke blive gladere ved at have barnet mere.
Du burde blive glad for at se jeres barn glad.
Som du skriver det der, er det DINE behov du tænker på.

Anmeld

10. august 2012

Carl-Emil's mor

MortilMogL skriver:

I mine øjne er der så bestemt ingenting der hedder vil have friweekend
Er det skrevet?
Altså der var jo ikke noget der hwd friweekend vis de boede dammen alligevel

nej ikke ordret men her er hvad TS skrev :

Det er fordi faderen ikke vil undvære barnet i så mange dage. Hvis det stod til ham var det 3/3.

Mit eneste ønske er bare at det ikke er mig der sidder med barnet hver weekend så han bare kan gå ud og hygge sig. Og ja det er meget selvoptaget men syntes bare det ville være mest fair.

Anmeld

10. august 2012

Kamilla-m

Carl-Emil's mor skriver:

nej ikke ordret men her er hvad TS skrev :

Det er fordi faderen ikke vil undvære barnet i så mange dage. Hvis det stod til ham var det 3/3.

Mit eneste ønske er bare at det ikke er mig der sidder med barnet hver weekend så han bare kan gå ud og hygge sig. Og ja det er meget selvoptaget men syntes bare det ville være mest fair.

havde jeg ikke lige set.

Anmeld

10. august 2012

Carl-Emil's mor

MortilMogL skriver:

havde jeg ikke lige set.

man kan ikke se det hele

men når samarbejde er svært og man samtidig har personlige krav så kommer man jo ikke rigtig uden om statsforvaltningen hvis barnet skal vinde i sådan en sag

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg kan godt forstå, at du også har brug for nogle fri-weekender

Hvad er faderens forslag, når nu han ikke er med på dine forslag?

Som andre også foreslår, så kan i jo gå gennem statsforvaltningen, for at få fastsat en ordning, hvis i ikke selv kan komme frem til en løsning, som fungerer for både barnet og jer.

Han er over i 3/3 eller noget i den stil. Han mener ikke barnet har brug for en fast base, men mere at det ser forældrene regelmæssigt

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

I mine øjne er der så bestemt ingenting der hedder vil have friweekend
Er det skrevet?
Altså der var jo ikke noget der hwd friweekend vis de boede dammen alligevel

Hvis vi boede sammen ville den ene da stadig have mulighed for at gå ud og lave noget imens den anden blev hjemme hos barnet.

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

du sætter det ret meget forkert op :s
Faren har det jo på samme måde.
Du burde ikke blive gladere ved at have barnet mere.
Du burde blive glad for at se jeres barn glad.
Som du skriver det der, er det DINE behov du tænker på.

Mit behov er ikke at have barnet hver weekend for det er det eneste tidspunkt jeg har mulighed for at se andre. Så ja, det er mit behov. Og det skammer jeg mig altså ikke over.
Jeg har jo også et liv der skal leves. 

Anmeld

10. august 2012

wamse

Anonym skriver:

Han er over i 3/3 eller noget i den stil. Han mener ikke barnet har brug for en fast base, men mere at det ser forældrene regelmæssigt

Jeg tror du skal holde fast i, at det bestemt ikke er godt for jeres barn, og så må han sgu henvende sig i amtet, hvis han er utilfreds.

Jeg ville måske synes at tors.-man. i den ene uge hos far, og så en dag i den modsvarende uge hos ham også, og hos moderen resten af tiden. Eller at det er far, som han er mest hos, alt efter hvad der ville fungere bedst hos jer En 7-7 tror jeg kun kan være positiv, hvis forældrene formår, at have et positivt samarbejde i forvejen, og der er i måske ikke endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.