Av av av!!!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Miss-86

Team Putte skriver:

Selvfølgelig er det iorden! Sålænge der er øje på bebs og træningen afbrydes hvis bebs har brug for dig

Det er også min mening, men jeg synes ikke at man ser eller hører så meget om kvinder med børn i fitness center.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

pemiro

Miss-86 skriver:

Det er også min mening, men jeg synes ikke at man ser eller hører så meget om kvinder med børn i fitness center.

Jeg ved min veninde tager afsted...
Og en bekendt var også afsted med hans søn... Det er nok bare fordi de træner på de tidspunkter hvor der ikke rigtig er så mange i centrene (formiddag og middag), hvor folk gerne arbejder...

Ved det ikke, bare lige et gæt herfra

Anmeld

14. august 2012

Miss-86

pemiro skriver:

Ja det er det da helt sikkert! Der er jo også mor og barn hold i nogle centre...
Og når de engang kan sidde, kan man jo bare ha lidt legetøj med som de kan sidde og lege med ved siden af maskinen

Det lyder godt. Synes bare ikke jeg ser så meget af kvinder med deres børn.

Sidder nu og ser de unge Mødre der har Camilla Framnes så sine 2 børn med derned.

Anmeld

14. august 2012

Miss-86

pemiro skriver:

Jeg ved min veninde tager afsted...
Og en bekendt var også afsted med hans søn... Det er nok bare fordi de træner på de tidspunkter hvor der ikke rigtig er så mange i centrene (formiddag og middag), hvor folk gerne arbejder...

Ved det ikke, bare lige et gæt herfra

Ja, det kan da godt være du har ret

Anmeld

14. august 2012

pemiro

Miss-86 skriver:

Ja, det kan da godt være du har ret

Jeg synes bare du skal snuppe ungen under armen og tage afsted hvis det skulle blive aktuelt

Anmeld

14. august 2012

Miss-86

pemiro skriver:

Jeg synes bare du skal snuppe ungen under armen og tage afsted hvis det skulle blive aktuelt

Jaa det vil jeg da os gøre, når det engang er

Anmeld

14. august 2012

Team Putte

Miss-86 skriver:

Det er nok fordi folk tænker det er lidt bøvlet og så får de ik trænet Men alt kan gøres til en vane jo.. oz børn til træning

Anmeld

14. august 2012

pemiro

Miss-86 skriver:

Jaa det vil jeg da os gøre, når det engang er

Anmeld

17. august 2012

Miss-86

Team Putte skriver:

Det er nok fordi folk tænker det er lidt bøvlet og så får de ik trænet Men alt kan gøres til en vane jo.. oz børn til træning

Ja, det er vel ikke mere besværligt, end hvad man gør det til

Anmeld

17. august 2012

Team Putte

Miss-86 skriver:

Ja, det er vel ikke mere besværligt, end hvad man gør det til

Præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.