Av av av!!!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Det må jeg prøve at huske..
Åh hvor er det underlig ikke at have nogle muskler i maven hehe..
Har altid haft en flad markeret mave pga min ridning, så viiiildt underligt at der intet er

Hehe forståeligt nok

Jeg har altid haft masser af mavemuskler.. under dellerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hehe forståeligt nok

Jeg har altid haft masser af mavemuskler.. under dellerne

Snyyyyd

Anmeld

13. august 2012

Miss-86

pemiro skriver:

Jeg fik go for det i forgårs - jubiii så derfor tænkte jeg at så må jeg igang...
Jeg købte også den der ting, for at jeg kan lave noget hjemme, for kender mig selv nok til at jeg kun kommer i fitness center hvis jeg har en at træne med, og det har jeg pt ikke

Den der til mavebøjninger, den har vi oppe i vores fitness center, bruger den også stort set hver gang, den er god

Tænker lidt på, (til den dag jeg selv får bebs) om I synes det er okay, at tage den lille med i en lift feks. også træne, mens den lille er med ????

Anmeld

13. august 2012

pemiro

Miss-86 skriver:

Den der til mavebøjninger, den har vi oppe i vores fitness center, bruger den også stort set hver gang, den er god

Tænker lidt på, (til den dag jeg selv får bebs) om I synes det er okay, at tage den lille med i en lift feks. også træne, mens den lille er med ????

Ja det er det da helt sikkert! Der er jo også mor og barn hold i nogle centre...
Og når de engang kan sidde, kan man jo bare ha lidt legetøj med som de kan sidde og lege med ved siden af maskinen

Anmeld

13. august 2012

Team Putte

Miss-86 skriver:

Selvfølgelig er det iorden! Sålænge der er øje på bebs og træningen afbrydes hvis bebs har brug for dig

Anmeld

13. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Snyyyyd

jojo vi er nogle der kan nogle tricks

Anmeld

13. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

jojo vi er nogle der kan nogle tricks

Tsk tsk tsk

Anmeld

14. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Tsk tsk tsk

Du er bare skide misundelig!

Anmeld

14. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Du er bare skide misundelig!

Og det er jeg nemlig

Anmeld

14. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Og det er jeg nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.