Av av av!!!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

pemiro

LilleLene skriver:

aaaah smart, dem kan jeg bare ikke med, så det må blive gammeldags mavebøjninger

er du nervøs ?

Hehe dem kan jeg ikke med så den he fungerer super godt for mig fordi jeg ikke smadrer min ryg på det..
Naa er ikke nervøs endnu.. Meeen den skal også bare overståss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Av av av! Husk at strække ud ellers kommer det til at gøre naller de næste mange dage

Hvordan dælen strækker man de muskler ud?
Havde heldigvis ikke særlig ondt idag.. Jubii..

Anmeld

10. august 2012

pemiro

eliasogmor skriver:

ikke endnu.... men starter på mandag, lige så stille sammen med Wii`en, indtil jeg har været  til 8 ugers tjek....og så har jeg fået løbesko af svigerne i fødselsdagsgave (jeg ønskede mig dem), så de skal også i brug....

Fedt
Gid jeg ku "finde ud af" at løbe.. Jeg hader det som pesten og blir alfrig go til det :/
Det er ellers praktisk og billigt at ta sig nogle løbeture

Anmeld

10. august 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Sejt Næ går bare mange ture - sådan rent praktisk - Så ka jeg lige handle lidt og komme på cafe og familiebesøg osv. Og altså igår var det da 12 km - pga mødregruppe. og jahh idag er det bare 6 km - 

Cyklede til Frederikssund da den lille var to uger - gik med barnevognen til bedsteforældrebesøg 5 km væk, med manden 4 dage efter den lille var kommet til verden - Så vi er igang - men på en helt anden måde -

YOU ROCK - overvejer babysvømning - men vi har snakket om at state løb op i mødregruppen, og så svømning og babygym. Så mp vi se.

Her er vi også meldt til babysvømning.. Dog er der meeeeeega lang venteliste, så der går desværre vidst nok en tre mdr før vi kan komme på et hold...
Løb dur jeg ikke til.. Det er jeg ikke i stand til at udføre haha... (læs- hader det som pesten)...
Så jeg håber jeg kan finde mine rulleskøjter og ta nogle løb på dem..
Jeg har også været i gang med gåture og havearbejde siden kort tid efter fødslen, nu sætter jeg bare for alvor gang i det hehe

Anmeld

11. august 2012

eliasogmor

pemiro skriver:

Fedt
Gid jeg ku "finde ud af" at løbe.. Jeg hader det som pesten og blir alfrig go til det :/
Det er ellers praktisk og billigt at ta sig nogle løbeture

det kan jeg heller ikke...... men jeg skal......

Anmeld

11. august 2012

pemiro

eliasogmor skriver:

det kan jeg heller ikke...... men jeg skal......

Med den indstilling skal det nok lykkedes.. Jeg har bare prøvet på at få det til at fungere i flere år, så jeg gider ikke engang gi det et forsøg nu haha

Anmeld

11. august 2012

Team Putte

Hvordan dælen strækker man de muskler ud?
Havde heldigvis ikke særlig ondt idag.. Jubii..

Hvis du ligger dig på maven med strakte ben og så løfter dig op i armene til de er strakte skulle du gerne mærke et stræk over maven  husk at slappe af i ryggen

Anmeld

11. august 2012

eliasogmor

pemiro skriver:

Med den indstilling skal det nok lykkedes.. Jeg har bare prøvet på at få det til at fungere i flere år, så jeg gider ikke engang gi det et forsøg nu haha

JEG GIDER HELLER IKKE, men jeg skal....

Anmeld

11. august 2012

pemiro

eliasogmor skriver:

JEG GIDER HELLER IKKE, men jeg skal....

Jeg hepper på dig

Anmeld

11. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hvis du ligger dig på maven med strakte ben og så løfter dig op i armene til de er strakte skulle du gerne mærke et stræk over maven  husk at slappe af i ryggen

Det må jeg prøve at huske..
Åh hvor er det underlig ikke at have nogle muskler i maven hehe..
Har altid haft en flad markeret mave pga min ridning, så viiiildt underligt at der intet er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.