Av av av!!!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.539 visninger
40 svar
0 synes godt om
9. august 2012

pemiro

Ja av jeg er øm..
Er idag startet projekt "få en flad mave igen" op... Så jeg har investeret i sådan en mavetræner ting fra føtex, som hjælper en når man laver mavebøjninger, så man ikke belaster noget..
Fik lavet 100 :O og er allerede lidt øm, bliver da skidt imorgen haha...
Jeg regner også med snart at skulle ud på nogle rulleskøjteture...

Hvad med jer, er i begyndt noget træning endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ja av jeg er øm..
Er idag startet projekt "få en flad mave igen" op... Så jeg har investeret i sådan en mavetræner ting fra føtex, som hjælper en når man laver mavebøjninger, så man ikke belaster noget..

Jeg begynder når jeg får fra lægen, som forhåbenligt sker på tirsdag

Og så køber jeg nogle vægte, boldte og yogamåtte her i næste måned, så man også kan få lavet noget herhjemme (skal jo lige have penge til det)

Anmeld

10. august 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Og så køber jeg nogle vægte, boldte og yogamåtte her i næste måned, så man også kan få lavet noget herhjemme (skal jo lige have penge til det)

Jeg fik go for det i forgårs - jubiii så derfor tænkte jeg at så må jeg igang...
Jeg købte også den der ting, for at jeg kan lave noget hjemme, for kender mig selv nok til at jeg kun kommer i fitness center hvis jeg har en at træne med, og det har jeg pt ikke

Anmeld

10. august 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Har du forresten hørt fra din skole? for du IKKE har

Anmeld

10. august 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Har du forresten hørt fra din skole? for du IKKE har

Hvis der bare var én der tog Benjamin, så gik jeg amok i et træningscenter
Hvad er det for en ting du har købt ?

Nej det har jeg ikke Havde du været til kemieksamen ?

Anmeld

10. august 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Hvis der bare var én der tog Benjamin, så gik jeg amok i et træningscenter
Hvad er det for en ting du har købt ?

Nej det har jeg ikke Havde du været til kemieksamen ?

I føtex tilbudsavis er der sådan en til at træne maven med.. Det er den jeg har købt. Har ingen anelse om hvad den hedder haha

Nej har ikke været oppe endnu, skal jeg onsdag :/

Anmeld

10. august 2012

LilleLene

pemiro skriver:

I føtex tilbudsavis er der sådan en til at træne maven med.. Det er den jeg har købt. Har ingen anelse om hvad den hedder haha

Nej har ikke været oppe endnu, skal jeg onsdag :/

aaaah smart, dem kan jeg bare ikke med, så det må blive gammeldags mavebøjninger

er du nervøs ?

Anmeld

10. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja av jeg er øm..

Av av av! Husk at strække ud ellers kommer det til at gøre naller de næste mange dage

Anmeld

10. august 2012

eliasogmor

pemiro skriver:

Ja av jeg er øm..

ikke endnu.... men starter på mandag, lige så stille sammen med Wii`en, indtil jeg har været  til 8 ugers tjek....og så har jeg fået løbesko af svigerne i fødselsdagsgave (jeg ønskede mig dem), så de skal også i brug....

Anmeld

10. august 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Ja av jeg er øm..

Sejt Næ går bare mange ture - sådan rent praktisk - Så ka jeg lige handle lidt og komme på cafe og familiebesøg osv. Og altså igår var det da 12 km - pga mødregruppe. og jahh idag er det bare 6 km - 

Cyklede til Frederikssund da den lille var to uger - gik med barnevognen til bedsteforældrebesøg 5 km væk, med manden 4 dage efter den lille var kommet til verden - Så vi er igang - men på en helt anden måde -

YOU ROCK - overvejer babysvømning - men vi har snakket om at state løb op i mødregruppen, og så svømning og babygym. Så mp vi se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.