' Del ' på Facebook ??? !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Giraffen

MariaKyedDK skriver:

Hmm... ja det gider jeg egentlig ikke...

jeg ved godt at når man vælger at have en facebook, så deler man selv meget ud af sit privatLIV, men Jeg vil da selv bestemme hvor meget.....

har tænkt på længe at jeg ikke vil ha facebook mere, for hvad er det egentlig for noget ??? ALLE mine '' VENNER'' på facebook, ja jeg kender dem alle sammen, men der er sgu da aldrig nogen som skriver til mig eller noget...

jeg synes kun facebook bliver brugt til at '' Vise sig '' eller hævde sig over andre....er faktisk træt af det ...

hvor jeg savner gamle dage hvor man kunne finde på at ringe til hinanden, eller besøge hinanden og høre hvordan det går...

det er der jo heller ingen der gør mere, nu ved alle alt om hinanden, vi ved endda hvad tid vi alle spiser aftensmad, og hvad vi får hver dag....

og jeg behøver virkelig ikke vide hver gang, nogen vil ha midlidenhed og skriver, av av av av av av det gjorde ondt, eller , øv skal tisse hele tiden idag

facebook er sgu efter min smag lidt for meget af det gode

det synes jeg afhænger meget af hvordan man bruger det - mine indstillinger er ret private så kun venner kan se det... og så vælger man jo selv hvem ens "venner" er 

Jeg skar 500 "venner" fra da jeg blev gravid fordi jeg netop gerne ville dele... På den måde er Facebook blevet det helt rigtige for mig... og hvis andre bruger det til at fremhæve sig selv så ryster jeg på skulderen og tænker ikke videre over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

MorDk

Så det vil sige...  Hvis du deler mit billede så kommer det på DIN tidslinje... MEN det er kun MINE venner og DIG der kan se det! Og ikke dine venner! Men det er KUN hvis du har sat det sådan i privatindstillingerne at det KUN er dine venner der kan se dine billeder. Hvis DINE venner går ind på en anden profil på min liste som DE ikke er venner med så kan de SE billedet på hendes profil MEN ikke resten af hendes profil. HAR lige lavet et forsøg nemlig... med nogle FB venner.

Anmeld

9. august 2012

Pige2009

MariaKyedDK skriver:

Hej

er der nogen som ved om man kan gøre noget på facebook så folk ikke kan DEL Mine billeder ???

jeg må indrømme jeg synes det er irriterende at når jeg sætter billeder ind så er der hele tiden en eller flere som trykker DEL...

altså det er MINE billeder ! ...

Håber at nogen ved det ?

Det er der såmænd intet odiøst i, da du har indvilliget i, at de billeder du oplader frit kan bruges af og på Facebook

Anmeld

9. august 2012

Janni.

MorDk skriver:

HAR FUNDET UD AF DET!!!!!!!

Fortæl !!!

Anmeld

9. august 2012

MorDk

Janni. skriver:

Fortæl !!!

Så det vil sige...  Hvis du deler mit billede så kommer det på DIN tidslinje... MEN det er kun MINE venner og DIG der kan se det! Og ikke dine venner! Men det er KUN hvis du har sat det sådan i privatindstillingerne at det KUN er dine venner der kan se dine billeder. Hvis DINE venner går ind på en anden profil på min liste som DE ikke er venner med så kan de SE billedet på hendes profil MEN ikke resten af hendes profil. HAR lige lavet et forsøg nemlig... med nogle FB venner.

Anmeld

9. august 2012

Janni.

MorDk skriver:

Kan hende som trykker del ikke lave om på billedets indstillinger så alle Feks kan se det?
Jeg tænker når hun har delt det, har hun vel også en form for rettigheder over det, hvis du forstår?

Anmeld

9. august 2012

MorDk

Janni. skriver:

Kan hende som trykker del ikke lave om på billedets indstillinger så alle Feks kan se det?
Jeg tænker når hun har delt det, har hun vel også en form for rettigheder over det, hvis du forstår?

Nej det kan hun ikke...

HUN kan se det på sin tidslinje... og kun mine venner kan se det .... men ikke hendes venner fordi jeg har trykket KUN VENNER i privatindstillinger....

Anmeld

9. august 2012

kiwiol

Præcis som en anden skriver..  Min svigermor bliver også ved med at DEL mine billeder på hendes side. Så jeg har sat alle mine billeder til, at det kun er mine venner der kan se dem. Så der er ingen der kan se dem på hendes side.

Hun spørger ofte om jeg ikke kan ændre indstillingerne, så det er "venners venner" der kan se.. for så kan alle hendes venner også se dem. Men jeg har det nu engang bedst med at vide hvem der ser på billeder af mine børn.

Anmeld

9. august 2012

Frøken J.

Stumpen skriver:

Hvis billedet er sat til kun at kunne ses af venner - kan de så stadig dele?

Ja, men folk der ikke er dine venner, kan ikke se det

Jeg deler kun mine billeder med mine venner. Min far har ofte delt billederne på hans side (af Rose), men hans venner kan ikke se dem, fordi de ikke er venner med mig. Har måtte minde ham om flere gange, at han selv skal uploade dem for hans venner kan se dem

Anmeld

9. august 2012

Stumpen

Frøken J. skriver:

Ja, men folk der ikke er dine venner, kan ikke se det

Jeg deler kun mine billeder med mine venner. Min far har ofte delt billederne på hans side (af Rose), men hans venner kan ikke se dem, fordi de ikke er venner med mig. Har måtte minde ham om flere gange, at han selv skal uploade dem for hans venner kan se dem

Så er der jo logik i det alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.