MariaKyedDK skriver:
Hmm... ja det gider jeg egentlig ikke...
jeg ved godt at når man vælger at have en facebook, så deler man selv meget ud af sit privatLIV, men Jeg vil da selv bestemme hvor meget.....
har tænkt på længe at jeg ikke vil ha facebook mere, for hvad er det egentlig for noget ??? ALLE mine '' VENNER'' på facebook, ja jeg kender dem alle sammen, men der er sgu da aldrig nogen som skriver til mig eller noget...
jeg synes kun facebook bliver brugt til at '' Vise sig '' eller hævde sig over andre....er faktisk træt af det ...
hvor jeg savner gamle dage hvor man kunne finde på at ringe til hinanden, eller besøge hinanden og høre hvordan det går...
det er der jo heller ingen der gør mere, nu ved alle alt om hinanden, vi ved endda hvad tid vi alle spiser aftensmad, og hvad vi får hver dag....
og jeg behøver virkelig ikke vide hver gang, nogen vil ha midlidenhed og skriver, av av av av av av det gjorde ondt, eller , øv skal tisse hele tiden idag 

facebook er sgu efter min smag lidt for meget af det gode
det synes jeg afhænger meget af hvordan man bruger det - mine indstillinger er ret private så kun venner kan se det... og så vælger man jo selv hvem ens "venner" er
Jeg skar 500 "venner" fra da jeg blev gravid fordi jeg netop gerne ville dele... På den måde er Facebook blevet det helt rigtige for mig... og hvis andre bruger det til at fremhæve sig selv så ryster jeg på skulderen og tænker ikke videre over det