' Del ' på Facebook ??? !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Janni.

MorDk skriver:

Så er der jo for fanden ingen grund til at lave privatindstillinger så der står det KUN er ens venner der kan se billederne m.m De kan jo bare dele hele lortet og så kan deres venner se ....

Desværre har du ret. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

MorDk

Stumpen skriver:

Hvis billedet er sat til kun at kunne ses af venner - kan de så stadig dele?

Ja jeg prøvede at gå ind på min kærestes side og jeg kan dele alle hans albums.... mystisk

overveje at slette alle billeder

Anmeld

9. august 2012

MariaKyedDK

MorDk skriver:

Ja... og hendes venner kan så dele osv osv det er jo åndsvvagt!

Hvor kan du se om det er delt?

ja ...

jamen det kan jeg fordi for det første: i nortifitioner fortæller den mig at ( HUN ) har DELT mit billede,Og for det andet når jeg klikker på mine billeder, så nedenunder billedet står der: delt 1 gang, eller delt 3 gange ( alt efter hvor mange som har delt mit billede )

er faktsisk mega rasende over det !

Anmeld

9. august 2012

Janni.

Nu har jeg slettet det billede som hun delte, og jeg kan heller ikke se det på hendes tidslinie. Så mon ikke det er væk nu?

Anmeld

9. august 2012

MariaKyedDK

Janni. skriver:

Jeps, det er mine billeder nemlig. Og en ven snuppede et billede af min søn og delte videre idag.

Det er bare IKKe iorden

Anmeld

9. august 2012

MorDk

Janni. skriver:

Nu har jeg slettet det billede som hun delte, og jeg kan heller ikke se det på hendes tidslinie. Så mon ikke det er væk nu?

jo.... men sys det er underligt! Har aldrig tænkt på det

Anmeld

9. august 2012

MariaKyedDK

Janni. skriver:

Jeg har faktisk oplevet det samme med et billede af min søn idag. Det er ikke noget specielt billede, men nok til at jeg blev lidt.... sådan øhhhh??? hvad skal du med et billed af min søn?

Jeg har ikke svaret ud over at du kan overveje at vandmærke dine billeder selvom det også er træls i længden.

hvordan vandmærker man sine billeder ??

Anmeld

9. august 2012

Janni.

MariaKyedDK skriver:

Det er bare IKKe iorden

Kunne forstå hvis hun var i familie med mig. Hun er min fars eks kone, så vi er ikke i familie med hinanden længere i mine øjne. 

Anmeld

9. august 2012

MorDk

Ligegyldigt om du vandmærker dem så er det jo dine venner kan dele din billeder af din søn!

Anmeld

9. august 2012

MorDk

Har prøvet at kigge mine albums igennem!!!  Kan ikke se der er nogle billeder der er delt! Men bliver fandme helt underlig... tror sgu jeg sletter de fleste du.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.