' Del ' på Facebook ??? !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.130 visninger
41 svar
0 synes godt om
9. august 2012

MariaKyedDK

Hej

er der nogen som ved om man kan gøre noget på facebook så folk ikke kan DEL Mine billeder ???

jeg må indrømme jeg synes det er irriterende at når jeg sætter billeder ind så er der hele tiden en eller flere som trykker DEL...

altså det er MINE billeder ! ...

Håber at nogen ved det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

MorDk

Det har jeg også tænkt på... heldigvis er der ikke nogle der dele mine billeder men kun dem jeg smider som ikke er personlige´... (så vidt jeg kan se) Underligt at nogle vil dele dine billeder? Nå, men jeg sys det er underligt at den DEL funktion er der...

Anmeld

9. august 2012

MariaKyedDK

MorDk skriver:

Det har jeg også tænkt på... heldigvis er der ikke nogle der dele mine billeder men kun dem jeg smider som ikke er personlige´... (så vidt jeg kan se) Underligt at nogle vil dele dine billeder? Nå, men jeg sys det er underligt at den DEL funktion er der...

Ja Ik !? jeg synes os det er underligt, for hvis jeg sætter et billede ind som jeg er meget stolt af og måske selv har lavet ( for at vise det frem) så synes jeg da ikke det er OK at nogle folk DELER det

Hmmmm... håber virkelig nogen ved om man kan gøre noget ved det...

Anmeld

9. august 2012

MorDk

MariaKyedDK skriver:

Ja Ik !? jeg synes os det er underligt, for hvis jeg sætter et billede ind som jeg er meget stolt af og måske selv har lavet ( for at vise det frem) så synes jeg da ikke det er OK at nogle folk DELER det

Hmmmm... håber virkelig nogen ved om man kan gøre noget ved det...

Nææ gad vide om nogle her kan svare på om man kan BLOKERER denne funktion? JEg kan se at ens venner faktisk kan dele  hele ens ALBUM på deres tidslinje???? Whhhhat???? det er sgu da ik fedt! Godt jeg har slettet mange billeder efterhånden!

Anmeld

9. august 2012

MariaKyedDK

MorDk skriver:

Nææ gad vide om nogle her kan svare på om man kan BLOKERER denne funktion? JEg kan se at ens venner faktisk kan dele  hele ens ALBUM på deres tidslinje???? Whhhhat???? det er sgu da ik fedt! Godt jeg har slettet mange billeder efterhånden!

ja gad godt man kunne blokere den funktion ja.

jamen er det ik rigtigt ? det er slet ikke fedt, jeg har af den samme årsag også lige slettet alle mine billeder derinde, og så satte jeg et par nye billeder ind, ( ikke særlig mange ) og vupti, 2 sek efter, så har (en person)..... trykket på DEL, og har det på hendes profil

Anmeld

9. august 2012

Janni.

Jeg har faktisk oplevet det samme med et billede af min søn idag. Det er ikke noget specielt billede, men nok til at jeg blev lidt.... sådan øhhhh??? hvad skal du med et billed af min søn?

Jeg har ikke svaret ud over at du kan overveje at vandmærke dine billeder selvom det også er træls i længden.

Anmeld

9. august 2012

MorDk

MariaKyedDK skriver:

ja gad godt man kunne blokere den funktion ja.

jamen er det ik rigtigt ? det er slet ikke fedt, jeg har af den samme årsag også lige slettet alle mine billeder derinde, og så satte jeg et par nye billeder ind, ( ikke særlig mange ) og vupti, 2 sek efter, så har (en person)..... trykket på DEL, og har det på hendes profil

Ja... og hendes venner kan så dele osv osv det er jo åndsvvagt!

Hvor kan du se om det er delt?

Anmeld

9. august 2012

MorDk

Så er der jo for fanden ingen grund til at lave privatindstillinger så der står det KUN er ens venner der kan se billederne m.m De kan jo bare dele hele lortet og så kan deres venner se ....

Anmeld

9. august 2012

Stumpen

Hvis billedet er sat til kun at kunne ses af venner - kan de så stadig dele?

Anmeld

9. august 2012

Janni.

Stumpen skriver:

Hvis billedet er sat til kun at kunne ses af venner - kan de så stadig dele?

Jeps, det er mine billeder nemlig. Og en ven snuppede et billede af min søn og delte videre idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.