' Del ' på Facebook ??? !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

MariaKyedDK

Janni. skriver:

Nu har jeg slettet det billede som hun delte, og jeg kan heller ikke se det på hendes tidslinie. Så mon ikke det er væk nu?

ja jeg overvejer også bare at slette det ( HUN ) delte med mig....

forstår slet ikke den funktion !!! tror slet ik jeg gider have billeder derinde mere .............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Stumpen

Janni. skriver:

Jeps, det er mine billeder nemlig. Og en ven snuppede et billede af min søn og delte videre idag.

Ja så forsvandt logikken omkring privatindstillingerne...  

Anmeld

9. august 2012

MorDk

Stumpen skriver:

Ja!!!

Anmeld

9. august 2012

MariaKyedDK

MorDk skriver:

Ligegyldigt om du vandmærker dem så er det jo dine venner kan dele din billeder af din søn!

Hmm... ja det gider jeg egentlig ikke...

jeg ved godt at når man vælger at have en facebook, så deler man selv meget ud af sit privatLIV, men Jeg vil da selv bestemme hvor meget.....

har tænkt på længe at jeg ikke vil ha facebook mere, for hvad er det egentlig for noget ??? ALLE mine '' VENNER'' på facebook, ja jeg kender dem alle sammen, men der er sgu da aldrig nogen som skriver til mig eller noget...

jeg synes kun facebook bliver brugt til at '' Vise sig '' eller hævde sig over andre....er faktisk træt af det ...

hvor jeg savner gamle dage hvor man kunne finde på at ringe til hinanden, eller besøge hinanden og høre hvordan det går...

det er der jo heller ingen der gør mere, nu ved alle alt om hinanden, vi ved endda hvad tid vi alle spiser aftensmad, og hvad vi får hver dag....

og jeg behøver virkelig ikke vide hver gang, nogen vil ha midlidenhed og skriver, av av av av av av det gjorde ondt, eller , øv skal tisse hele tiden idag

facebook er sgu efter min smag lidt for meget af det gode

Anmeld

9. august 2012

MariaKyedDK

Stumpen skriver:

Ja ......

Anmeld

9. august 2012

Janni.

Jeg tænker.... Kan man lave en blogg og gøre ens billeder private på den måde at de ikke kan gemmes på andre computere og deles på den måde? 

Hmm håber i forstår. 

Anmeld

9. august 2012

MariaKyedDK

Janni. skriver:

Jeg tænker.... Kan man lave en blogg og gøre ens billeder private på den måde at de ikke kan gemmes på andre computere og deles på den måde? 

Hmm håber i forstår. 

har desværre slet ikke forstand på så noget...

Anmeld

9. august 2012

foto på lærred

MariaKyedDK skriver:

Hej

er der nogen som ved om man kan gøre noget på facebook så folk ikke kan DEL Mine billeder ???

jeg må indrømme jeg synes det er irriterende at når jeg sætter billeder ind så er der hele tiden en eller flere som trykker DEL...

altså det er MINE billeder ! ...

Håber at nogen ved det ?

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål. Men hende der bliver ved med at dele dine billeder, kan du ikke sende hende en privat besked og skrive at du har det skidt med at hun deler dine billeder fordi du synes de er private. Hvis hun ikke respekterer dette, så ville jeg helt sikkert afmelde hende som ven på FB.Håber I finder en løsning.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, invitationer til dåb, wallstickers til børneværelset.

Anmeld

9. august 2012

MortilElias2010

Jeg mener der er en indstilling på fb hvor du kan brugerdefinere hvem der kan se dine billeder - hvor du selv vælger hvem af dine venner specifikt  der kan se dem eller kun dig selv derinde - så vælger du dem fra din venneliste som du syntes skal have adgang til dine billeder! 

Anmeld

9. august 2012

MorDk

HAR FUNDET UD AF DET!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.