Elsker bare at blive brændt a !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

HeidiØ

Schonert skriver:

Jeg har godt nok aldrig i mit liv kort på så små, rynket veje i så lang tid få at køre til Malling, trode aldig det hade en ende.. haha

Nå? hehe .. man ku ta Oddervej Men hvis du kommer ude fra motorvejen, så ja.. så er du formentlig kommet igennem MEGET små byer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Schonert

HeidiØ skriver:

Nå? hehe .. man ku ta Oddervej Men hvis du kommer ude fra motorvejen, så ja.. så er du formentlig kommet igennem MEGET små byer

Vi gjorde hvad gpsen sagde, og da vi sagde det til min moster hade hun igen idé om hvilken vej vi kom a. Så da vi skulle hjem kørte vi til Odder, så fandt vi en MEGET nemmer vej hjem..

Anmeld

9. august 2012

HeidiØ

Schonert skriver:

Vi gjorde hvad gpsen sagde, og da vi sagde det til min moster hade hun igen idé om hvilken vej vi kom a. Så da vi skulle hjem kørte vi til Odder, så fandt vi en MEGET nemmer vej hjem..

Hehe

Anmeld

11. august 2012

Chraz

Jeg ville gerne være sammen med dig musen. Men du er bare SÅÅÅÅ langt væk!! 

Anmeld

11. august 2012

OktoberMor

Schonert skriver:

To "veninder" - veninde 1 : fik LIGE pluslige en syg søn, og senere finder man ud a hun var sammen med en anden veninde. og anden gang, noget i samme stil. Der var det bare hende der blev syg, men åbenbart ikke syg nok til at være sammen med en anden veninde.
Veninde 2 - Vi hade denne aftale i over en uge, hvor vi skulle være sammen hele dagen, og så skriver hun, Jeg har altså en aftale med kæresten kl 12, så kan vi ikke finde en anden dag ! :/ 

Skrot dem! - De er intet værd.. Dårlige undskyldninger er vejen til alt ondt..  

Anmeld

12. august 2012

Schonert

Chraz skriver:

Jeg ville gerne være sammen med dig musen. Men du er bare SÅÅÅÅ langt væk!! 

det jeg glaf få at høre, vi må finde en dag så.. 

Anmeld

12. august 2012

Schonert

OktoberMor skriver:

Skrot dem! - De er intet værd.. Dårlige undskyldninger er vejen til alt ondt..  

de er skram skrottet . stadig skuffet over deres opførsle, utrolig på folk over 20 og har børn er så barnlig !

Anmeld

12. august 2012

Chraz

Schonert skriver:

det jeg glaf få at høre, vi må finde en dag så.. 

Jaah det bliver vi nødt til!! Det er ved at være længe siden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.