Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk.S skriver: Ej, hvor er det dårlig stil!! Dem ville jeg da ikke spilde mere krudt på...!
Ej, hvor er det dårlig stil!!
Dem ville jeg da ikke spilde mere krudt på...!
Viklige dårlig stil ! :/
Det magter jeg virklige heller ikke!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Schonert skriver: Det er næsten til at overveje Bare så vi kommer ud og oplever andre mennesker,
Det er næsten til at overveje Bare så vi kommer ud og oplever andre mennesker,
Og jeg mangler 2 ekstra hænder
Hader at gøre RENT især når man er i uge 33!! Der skal ufattelig mange pauser til undervejs
Schonert skriver: Gud hvor jeg bare føler mig som en kæmpe lort! Det er 3 gang på 2 uger jeg bliver brændt a 5-10 min før jeg ska køre!! Gud, hvor jeg savner nogen "rigtig" veninder!!
Gud hvor jeg bare føler mig som en kæmpe lort! Det er 3 gang på 2 uger jeg bliver brændt a 5-10 min før jeg ska køre!!
Gud, hvor jeg savner nogen "rigtig" veninder!!
Ej okay hvor tarveligt!!! Læste lige begrundelsen!
Hvor bor du?
Schonert skriver: Synes det er pisse træls ! Især når de bagefter ikke kontaker en igen, få at finde en ny dag! Så F**K DEM ! jeg er gal! Jeg kan virklige ikke forstå hvordan de kan gøre det, og hvordan de har det bagefter..
Synes det er pisse træls ! Især når de bagefter ikke kontaker en igen, få at finde en ny dag! Så F**K DEM ! jeg er gal!
Jeg kan virklige ikke forstå hvordan de kan gøre det, og hvordan de har det bagefter..
Det er rigtig træls.
- Man er nok bare nød til at tænke over om de er værd at blive så sure over.
Fru.Mäes <3 skriver: Og jeg mangler 2 ekstra hænder Hader at gøre RENT især når man er i uge 33!! Der skal ufattelig mange pauser til undervejs
Hahah ! Er slev i uge 32 ( tror jeg nok ), så mange pauser
Schonert skriver: Hahah ! Er slev i uge 32 ( tror jeg nok ), så mange pauser
Ha ha - så kender du det ALT for godt
Så har vi jo næsten termin omkring samme tid! Jeg har den 25 september
LilleChelle skriver: Det er rigtig træls. - Man er nok bare nød til at tænke over om de er værd at blive så sure over.
Det er de endlig ikk, når man nu tænker over det.
Men er endlig nok bare sur over hvordan man slev kan få sig slev til det.
HeidiØ skriver: Ej okay hvor tarveligt!!! Læste lige begrundelsen! Hvor bor du?
HELT VILDT !
Bor i Vejle,
Fru.Mäes <3 skriver: Ha ha - så kender du det ALT for godt Så har vi jo næsten termin omkring samme tid! Jeg har den 25 september
Ja det har vi - jeg har den 28
Schonert skriver: Ja det har vi - jeg har den 28
IHH hvor spændende altså!! Jeg er ved at være MEGET utålmodig!! Lille pigen må gerne komme NU
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128