Elsker bare at blive brændt a !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Schonert

Fru.Mäes <3 skriver:

IHH hvor spændende altså!! Jeg er ved at være MEGET utålmodig!! Lille pigen må gerne komme NU 

Det er jeg VIRKLIGE osse ! .. her må lillebror bare godt snart komme ! Synes der er LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG tid til. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Fru.Mäes <3

Schonert skriver:

Det er jeg VIRKLIGE osse ! .. her må lillebror bare godt snart komme ! Synes der er LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG tid til. 

Man er så SKIDE utålmodig her til sidst!! Tiden skal bare gå nu!!! Så de snart kommer ud til os 

Kan se I har en dreng?! Korrekt 

Er I ikke spændte på hvad han siger til lillebror?!

Jeg er SÅ spændt på hvad Felix siger til lillesøster!!!

Anmeld

9. august 2012

Schonert

Fru.Mäes <3 skriver:

Man er så SKIDE utålmodig her til sidst!! Tiden skal bare gå nu!!! Så de snart kommer ud til os 

Kan se I har en dreng?! Korrekt 

Er I ikke spændte på hvad han siger til lillebror?!

Jeg er SÅ spændt på hvad Felix siger til lillesøster!!!

Det er helt korrakt at vi har en dreng,  
Vi er rigtig spændt på hvad han ville sige til at der lige pludslige er en lillebror.

Håber at han bliver modtaget godt a storbror  

Anmeld

9. august 2012

MortilElias2010

Schonert skriver:

HELT VILDT ! 

Bor i Vejle,

Vi flytter til vores nye hus d. 1 november, 2 km fra Vonge - det er da i nærheden af Kollemorten og vi har en dreng på 2 år og 6 måneder. Hvor gammel er jeres  ældste? 

Pt. bor vi ved Ølholm  

Vores dreng er skrevet op til børnehave, godt nok kun som 3 prioritet i .. Erh hvad hedder den nu.. Ligger på den nedlagte skole i Kollemorten.. 

Anmeld

9. august 2012

Fru.Mäes <3

Schonert skriver:

Det er helt korrakt at vi har en dreng,  
Vi er rigtig spændt på hvad han ville sige til at der lige pludslige er en lillebror.

Håber at han bliver modtaget godt a storbror  

Min mand's halvsøster fik en lille pige her for en lille månede siden, og Felix er MEGET nysgerrig på hende!

Også når han "snakker" med hende, sænker han stemmen og laver sådan en tøse stemme.. Han er kun 21 måneder!! Også er han rolig omkring hende, siger SYS når hun ligger og sover  + han rører ligeså stille ved hende!!

Så tager det som et godt tegn at han er sådan omkring hende, håber han bliver ligeså glad for lillesøster!!

Anmeld

9. august 2012

Schonert

Fru.Mäes <3 skriver:

Min mand's halvsøster fik en lille pige her for en lille månede siden, og Felix er MEGET nysgerrig på hende!

Også når han "snakker" med hende, sænker han stemmen og laver sådan en tøse stemme.. Han er kun 21 måneder!! Også er han rolig omkring hende, siger SYS når hun ligger og sover  + han rører ligeså stille ved hende!!

Så tager det som et godt tegn at han er sådan omkring hende, håber han bliver ligeså glad for lillesøster!!

Ej hvor sødt ! Lyder til at han nok skal klare det meget godt.

Vores søn har ikke vært sammen med nogen der er meget minder ind ham, han har altid vært den mindste. SÅ ER meget SPÆNDT på hvordan han ville tag det. 

Anmeld

9. august 2012

Schonert

MortilElias2010 skriver:

Vi flytter til vores nye hus d. 1 november, 2 km fra Vonge - det er da i nærheden af Kollemorten og vi har en dreng på 2 år og 6 måneder. Hvor gammel er jeres  ældste? 

Pt. bor vi ved Ølholm  

Vores dreng er skrevet op til børnehave, godt nok kun som 3 prioritet i .. Erh hvad hedder den nu.. Ligger på den nedlagte skole i Kollemorten.. 

Dejliget , tillykke med huset  

Vores søn er næsten 15 mdr. 

Øøøhm ja ! .. det var endlig godt spøgersmål, det kan jeg ikke huske. Haha. 

Anmeld

9. august 2012

Fru.Mäes <3

Schonert skriver:

Ej hvor sødt ! Lyder til at han nok skal klare det meget godt.

Vores søn har ikke vært sammen med nogen der er meget minder ind ham, han har altid vært den mindste. SÅ ER meget SPÆNDT på hvordan han ville tag det. 

Er sikker på de nok skal blive nogle gode storebrødre til de små 

Anmeld

9. august 2012

Schonert

Fru.Mäes <3 skriver:

Er sikker på de nok skal blive nogle gode storebrødre til de små 

Helt bestemt! 

De bliver de bedste få de kære små
Det bliver en meget spænde månde få min søn, han skal ogge starte i dagpejle i september.

Anmeld

9. august 2012

LilleChelle

Schonert skriver:

Det er de endlig ikk, når man nu tænker over det. 

Men er endlig nok bare sur over hvordan man slev kan få sig slev til det. 

Ja - det er også mig en gåde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.