Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg elsker dig Nicole, vi SKAL og MÅ snart finde på noget min pige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Schonert skriver: Helt bestemt! De bliver de bedste få de kære små Det bliver en meget spænde månde få min søn, han skal ogge starte i dagpejle i september.
Helt bestemt!
De bliver de bedste få de kære små Det bliver en meget spænde månde få min søn, han skal ogge starte i dagpejle i september.
Så kommer der osse til at ske lidt for brormanden i september
Schonert skriver: HELT VILDT ! Bor i Vejle,
HELT VILDT !
Bor i Vejle,
Ja ok, så er der lige et styk vej Ellers kan jeg godt li at drikke kaffe og hygge
HeidiØ skriver: Ja ok, så er der lige et styk vej Ellers kan jeg godt li at drikke kaffe og hygge
Hvor i landt befinder du dig ?
Fru.Mäes <3 skriver: Så kommer der osse til at ske lidt for brormanden i september
Ja - så vi er rat spænt oå hvordan han ville tag det hele
emsaroto skriver: Jeg elsker dig Nicole, vi SKAL og MÅ snart finde på noget min pige
Hvor du sød Emilie.Jaaaaa ! det synes jeg altså, og så tager du bare afsted til KBH. Når man allermest har brug få dit slevskab ..
Schonert skriver: Hvor i landt befinder du dig ?
Malling, 14 km syd for Århus
HeidiØ skriver: Malling, 14 km syd for Århus
Der bor min moster, faktisk lige vært der, så jeg ved hvor det ligger .. Det er lige et stykke vej væk.
Schonert skriver: Der bor min moster, faktisk lige vært der, så jeg ved hvor det ligger .. Det er lige et stykke vej væk.
Ej, hvor skægt
HeidiØ skriver: Ej, hvor skægt
Jeg har godt nok aldrig i mit liv kort på så små, rynket veje i så lang tid få at køre til Malling, trode aldig det hade en ende.. haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128