Andre med bonus barn/børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

Kristine

Jeg er bonus-mor til en dreng på 10 og en pige på 7. Vi har dem fast hver anden weekend  + det løse. Vi bor alle i samme by, og mener det er super vigtigt at børnene ar lige trygge i begge hjem og ikke mindst - at de føler sig hjemme begge steder.
Heldigvis har vi det godt allesammen - også sammen med deres biologiske mor, der er vi heldige, og har ikke stødt på problemer. Men vi er også alle instillet på at have det godt med hinanden, og accepterer hinanden. Så når der er børne fødselsdage, så er det både far, mor og bonusmor + 3 familier der er med - børnene elsker det.
Men ja, det kan være svært at være bonusmor sommetider, og i mit tilfælde har jeg virkelig savnet den ægte mor/barn kontakt som man jo ikke har som bonusmor - ens tålmodighed er nok også mindre med børnene end hos faren, fordi det ikke er ens egne. Heldigvis venter vi nu vores fælles barn, det er en dreng og jeg er nu i uge 27. Vi glæder os alle meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

Slettet

Jeg har bonusbørnene Thor på 6 år og Malthe på 3 år, to skønne drenge som er jævnaldrende med mine egne to

Anmeld

11. august 2009

eirene

Vi er en sammenbragt familie, med dine mine og vores. Min datter er 13, min mands søn er 10 lige om lidt og så har vi en fælles søn på knap 3.

Alle 3 børn bor fast hos os, men min datter ser sin far af og til. De styrer selv hvornår og hvor meget det skal være, så det fungerer helt fint. Min mands søn derimod ser ikke sin mor. Hun har valgt ham helt fra nu. Så han har i snart 1 år kaldt mig for mor og vi snakker om at jeg skal adoptere ham.

Anmeld

18. februar 2010

camsko88

Jeg er bonusmor til Ida på 3 år og Sarah på 9 år. Desværre har jeg endnu ikke mødt Sarah da moren har fuld forældremyndighed og nægter min kæreste at se hende.

Ida har vi efter en del bøvl med hendes mor haft fra lørdag til søndag i uligeweekender, hvilket vi ikke har været helt tilfredse med (det er slet ikke nok, pigen elsker sin far og er grædefærdig når hun skal hjem) Ida's mor gør alt for at såre /skade min kæreste og der går så ud over Ida.

Når Ida skal forestille at være ved hendes mor er det i stedet hendes bedste der Træder ind i mor rollen. 

Nu har Ida's mor så fået den fantastiske Ide at vi slet ikke må have hende, og holder hende tilbage til trods for at Amtet siger hun skal udleveres.

Nu kan jeg ikke gøre andet end a støtte min kæreste i kampen om at se hans datter igen. Vi har været nød til at å til en advokat for at få hjælp til at se hende igen. 

Anmeld

18. februar 2010

Lone Jakobsen

camsko88 skriver:

Jeg er bonusmor til Ida på 3 år og Sarah på 9 år. Desværre har jeg endnu ikke mødt Sarah da moren har fuld forældremyndighed og nægter min kæreste at se hende.

Ida har vi efter en del bøvl med hendes mor haft fra lørdag til søndag i uligeweekender, hvilket vi ikke har været helt tilfredse med (det er slet ikke nok, pigen elsker sin far og er grædefærdig når hun skal hjem) Ida's mor gør alt for at såre /skade min kæreste og der går så ud over Ida.

Når Ida skal forestille at være ved hendes mor er det i stedet hendes bedste der Træder ind i mor rollen. 

Nu har Ida's mor så fået den fantastiske Ide at vi slet ikke må have hende, og holder hende tilbage til trods for at Amtet siger hun skal udleveres.

Nu kan jeg ikke gøre andet end a støtte min kæreste i kampen om at se hans datter igen. Vi har været nød til at å til en advokat for at få hjælp til at se hende igen. 

æv det lyder ikke sjovt.....men håber virkelig i har overskud til at fortsætte med at kæmpe. de 2 piger har krav på at se deres far. så krydser fingre for at jeres advokat kan hjælpe jer

Anmeld

18. februar 2010

Lillefe

Jeg er så heldig at have den skønneste bonus søn Hans mor ser han ikke, da hun aldrig har vist stor interesse. Om det er godt eller skidt det kan diskuteres. Han kalder mig for mor, og vi har det dejligt sammen

Anmeld

26. februar 2010

alfine

Hej

Jeg er den heldige bonusmor til 2 skønne tøser på 7 og 11 år.

Hilse

Alfine

Anmeld

8. april 2010

AK

Hejsa. Jeg er også bonus mor - til en pige på 11 og en dreng på 8. Det meste af tiden er det skønt, når de kommer over. Vi har dem 5 dage om ugen. Så det er super dejligt at have lidt hverdag ind over det også, så det ikke kun er weekend hygge. Men alligevel kan det til tider også være besværligt og surt. For man er jo 3. part på en eller anden måde.

Men de er skønne skønne unger

Knuss

Anmeld

18. juni 2010

AnjamortilWilliam

Jeg er bonusmor til Magnus på næsten 8.
Vi har ham en uge også har hans mor ham to.

Vi passer ham også tit hvis hans mor skal noget.

Magnus er en dejlig dreng som man kun kan elske.

Anmeld

18. juni 2010

Lene27

Mor.sander skriver:

Kender desværre alt for godt til det... Ligge og kæmper i statsamtet, med min søns far, som ville have samvær, bare fordi det er hans ret, men når det kommer til stykket er han ikke interesseret.

kender det desvære også ALT for godt...

er så heldig at være bonus mor for en pige på 7 år som bor på fuld tid hos os og sammen har vi en pige på 16 mdr..

moren som har 3 andre børn også ser kun hendes pige når hun lyster og når hun skal ha stillet sin dårlige samvittiged.

sidst hun så sin mor var første weekendt i okt mdr 09 og nu vil hun så have hende på en uges ferie i uge 31.

skal så siges at hendes pige har det sværdt pga omsorgssvigt fra spæd og er på stadie med en 3 åriget går på special skole..

og det går rigtig godt men når hun så skal der over og kommer hjem igen så ramler hele hendes lille verden igen for så opnår hun endnu et svigt som hun bestemt ikke har brug for..

moren kan desværde ikke se at hun har et problem og bliver bare skide sur når vi prøver at snakke med hende om det...

øv øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.