Andre med bonus barn/børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.436 visninger
39 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Mor.sander

Jeg er den heldige indehaver af titlen bonus mor... Til dejlige Isabella på 4½ år.. Har glæde af hende hveranden weekenden, og kunne godt ønske mig at vi så hende mere..

Er der andre herinde ?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Lone Jakobsen

hejsa
jamen er også den heldige bonus mor til en dreng på 10 år. han bor ved os fuld tid, pånær hver anden weekend hvor han er hos sin mor.

Anmeld

12. maj 2009

Nemesis

hej:-) er bonusmor til Anton på 4,5 år som vi desværre kun kan have hver anden weekend da hans mor er flyttet langt væk.

:-) Sisse

Anmeld

12. maj 2009

ekzunz

Jeg er pap-mor på fuld tid til 3 drenge på 12,14 og 16. Det er for det meste godt, men kan bestemt også være en udfordring

De er kun hos deres mor et par gange om året, da hun ikke rigtigt gider
dem

Anmeld

13. maj 2009

Mor.sander

Znuzke skriver:

De er kun hos deres mor et par gange om året, da hun ikke rigtigt gider
dem

Kender desværre alt for godt til det... Ligge og kæmper i statsamtet, med min søns far, som ville have samvær, bare fordi det er hans ret, men når det kommer til stykket er han ikke interesseret.

Anmeld

13. maj 2009

Heidi B

Jeg er bonusmor for Ida på 12 år.
Derudover har vi Jeppe og Mikkel fra aug 06.

Kunne være dejligt med lidt liv i denne fruppe, jeg kunne godt bruge gode råd indimellem.....

Heidi

Anmeld

13. maj 2009

Valle81

Hejsa

Jeg er bonus mor til min kærestes søn, Sebastian på 3 år. Vi ser ham desværre også kun hver 2 weekend

Hårdt, men det går........

Anmeld

13. maj 2009

Lone Jakobsen

Heidi Bakke skriver:

Kunne være dejligt med lidt liv i denne fruppe, jeg kunne godt bruge gode råd indimellem.....

Heidi

er helt enig.
der er super meget forskel på om du er forældre eller bonus forældre.
ku virkelig godt bruge andres erfaring og tanker omkring det

Anmeld

13. maj 2009

Karina1694

Hej Bonus forældre :-)

Jeg er bonus mor til to drenge på 9 og 12 som er hos os hver anden weekend. Jeg syntes bestemt ikke det er nemt....nærmest enormt besværligt og til tider enormt belastende...der er så uendeligt mange ting der spiller ind.

Jeg har en datter på 8 som er hos os hele tiden, hun ser ikke hendes far..,han har ikke tid. Og så venter vi vores fælles barn her sidst i juni som vi glæder os helt vildt til.

Men hver anden weekend så er der ravnerok i vores hjem. det fungere bare IKKE....desværre for der var jo ikke noget vi hellere ville. Men det er så svært. Drenegen fungere bare ikke ret godt hverken hjemme eller hos os. Den minste er lige blevet henvist til psykolog og ja.....der er så meget at jeg ikke engang ved hvor jeg skal staret. Men hårdt er det.

Der er en hjemmeside der hedder sammenbragtefamilie.dk som jeg har kigget lidt på...og vores familie er vist ikke den eneste der arbejder hårdt med sagen.

Frustreret ja det tror jeg nok....

Hilsen karina

Anmeld

13. maj 2009

Dutchji

Jeg er bonus-mor til to børn... En pige på 11 og en dreng på 8.. For det meste er det fint men adskillige gange er det nu også rigtig hårdt - især altid at være den sure pap-mor fordi faren ikk skælder så meget ud når der bli'r lavet ballade... er der nogen andre herinde der kender til det problem??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.