Mor.sander skriver:
Som de skrev i brevet: Vi mener at Selina har en negativ indflydelse på Simons psykiske tilstand...

Og hva helvede ved de endelig om det de har ikke set ham i over 5 mdr. Hader det så meget, gu ske lov for at der er børnesagkyndige tilknyttet statsforvalningen...
jamen da min mands ex (sønnens mor) kontaktede amtet, var det også mig der var beskrevet som en frygtelig stedmor der truede, råbte og skreg efter hendes søn. alligevel vil hun gerne ha min hjælp når hun ikke kan nå at hente drengene fra koloni. og lige pludselig er hun begyndt at skrive til min mand og spørge om "ham og jeg" har fundet en løsning for drengen.
jamen for pokker nogle folk gør altså ikke verden ret simpel.
derudover mener hun at han da klart må ha det bedst hos hende fordi vi har alt for mange børn, og hun har jo kun en datter (plus en ældre søn som er tvangsfjernet)
ved godt at amtet har børnesagkyndige....men synes de er begyndt at sætte forældrenes behov før børnenes sikkerhed....og det bekymrer mig. de mente fx at min ex (som lidt groft sagt er kvartals dranker) er lige så god en forældre som enhver anden....hmmm
Anmeld