Før havde vi meget sex, nu ikke så meget :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Miss-86

Helt sikkert meget fornuftigt

Jeg tror også man tager det meget afslappet når det kommer til stykket, for det er jo alligevel ikke noget man bare lige gør

Nej det er jo det.. Det er aftalt til september, men det behøver ikke være så præcist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Miss-86

Lotus86 skriver:

Tja, hvordan har du det selv når du går og tæller ned til noget du ikke har lyst til? Eksamen f.eks.?

Og nej i kan ikke vente for evigt, men altså, i er 25 og 26, så det ville jo ikke betyde det store at vente lidt længere, måske han så ikke føler sig så presset?

Og jeg kan altså sagtens forstå dig, det slet ikke det, men tror bare ikke det er særlig sundt for et forhold hvis det kun er den ene der er klar.

Han ville ikke vente lidt længere, han ville vente 2-3 år ... Og problemet er at det har han sagt hele tiden, uanset hvor lang tid der gik mellem vi snakkede om det, så blev han ved med at sige 2-3 år og det kunne jeg ikke blive ved med at leve med.. Så derfor sagde jeg at han måtte finde ud af hvad han ville..Og derfor er vi begge gået på kompromis.

Vil dertil tilføje at min kæreste ABSOLUT ikke er en man kan presse til noget han ikke vil...

Anmeld

9. august 2012

Lotus86

Miss-86 skriver:

Han ville ikke vente lidt længere, han ville vente 2-3 år ... Og problemet er at det har han sagt hele tiden, uanset hvor lang tid der gik mellem vi snakkede om det, så blev han ved med at sige 2-3 år og det kunne jeg ikke blive ved med at leve med.. Så derfor sagde jeg at han måtte finde ud af hvad han ville..Og derfor er vi begge gået på kompromis.

Vil dertil tilføje at min kæreste ABSOLUT ikke er en man kan presse til noget han ikke vil...

Okay ja, så kan jeg godt se det. Mon ikke i så skulle tage snakken igen en gang for alle, og så må du evt. stille ham et ultimatum, enten får i børn, eller også skal det ikke være jer ??

Anmeld

9. august 2012

Miss-86

Lotus86 skriver:

Okay ja, så kan jeg godt se det. Mon ikke i så skulle tage snakken igen en gang for alle, og så må du evt. stille ham et ultimatum, enten får i børn, eller også skal det ikke være jer ??

Det har jeg gjort og han har valgt at vi får børn.. Og at vi går igang til september...

Han er godt klar over, at hvis han ikke gik på kompromis, så ville jeg gå fra ham... Så han siger at han gør det for min skyld, men at han godt ved at han bliver glad, den dag der er en bebs i mavsen.

Anmeld

9. august 2012

Mor til Ella

Miss-86 skriver:

Jeg har lige lidt jeg gerne vil ud med ...

Min kæreste og jeg har været sammen i 8 år og har altid haft rigtig meget sex ... Men her den sidste 1 ½ - 2 måned, har der bare ikke været så meget af det og det har været meget mig der har skulle tage initiativ.

Han arbejder rigtig meget og indimellem, når han så kommer hjem, så sætter han sig i sofaen og ser TV, istedet for at komme ind i sengen til mig.. Det gør mig ked af det og jeg har konfronteret ham med det, hvor han dertil sagde at han mente at han vel lige havde lov at se lidt tv.. Men det har jo ikke noget med det at gøre..

Han er ikke utro det ved jeg, så det er uddebatteret!

Har det noget med planlægning af PB at gøre ? Jeg har ikke talt så meget om det, for at lade ham få ro..

Ville have skrevet anonymt, men vælger at stå frem.

Nu har jeg fulgt lidt med i dine tråde

Og det fylder SELVFØLGELIG rigtig meget for dig, og du glæder dig, men tror faktisk godt det kan virke meget overvældene for de mænd, så tror du ikke bare han skal have lidt ro????

Anmeld

9. august 2012

Miss-86

Mor til Ella skriver:

Nu har jeg fulgt lidt med i dine tråde

Og det fylder SELVFØLGELIG rigtig meget for dig, og du glæder dig, men tror faktisk godt det kan virke meget overvældene for de mænd, så tror du ikke bare han skal have lidt ro????

Jo det tror jeg da og derfor har han også fået meget ro omkring det her de sidste måneder, fordi jeg ville give ham tid til at tænke over tingene

Anmeld

9. august 2012

Mor til Ella

Jo det tror jeg da og derfor har han også fået meget ro omkring det her de sidste måneder, fordi jeg ville give ham tid til at tænke over tingene

Nu læste jeg lige de andre Svar.....

Og det lyder på mig som om det MEST er dit projekt, og at du ville gå fra ham hvis ikke i satte en dato.

Det tror jeg ikke er super smart hvis hab mere eller mindre gør det kun for at glæde og holde på dig.

Jeg var selv klar før kæresten, og måtte vente, men idag er jeg glad for at JEG ventede

Ikke dermed sagt du skal vente, overhoved ikke, men tror måske  ikke den er helt uddebateret fra kærestens side

Anmeld

9. august 2012

Miss-86

Mor til Ella skriver:

Nu læste jeg lige de andre Svar.....

Og det lyder på mig som om det MEST er dit projekt, og at du ville gå fra ham hvis ikke i satte en dato.

Det tror jeg ikke er super smart hvis hab mere eller mindre gør det kun for at glæde og holde på dig.

Jeg var selv klar før kæresten, og måtte vente, men idag er jeg glad for at JEG ventede

Ikke dermed sagt du skal vente, overhoved ikke, men tror måske  ikke den er helt uddebateret fra kærestens side

Vi snakkede om det i lidt over ½ år, hvor jeg så i Marts måned sagde til ham at han havde resten af måneden til at tænke over hvad han ville.. Og ja, så derefter fik vi snakket og blev enige om hvornår det skulle være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.