Før havde vi meget sex, nu ikke så meget :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.831 visninger
37 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Miss-86

Jeg har lige lidt jeg gerne vil ud med ...

Min kæreste og jeg har været sammen i 8 år og har altid haft rigtig meget sex ... Men her den sidste 1 ½ - 2 måned, har der bare ikke været så meget af det og det har været meget mig der har skulle tage initiativ.

Han arbejder rigtig meget og indimellem, når han så kommer hjem, så sætter han sig i sofaen og ser TV, istedet for at komme ind i sengen til mig.. Det gør mig ked af det og jeg har konfronteret ham med det, hvor han dertil sagde at han mente at han vel lige havde lov at se lidt tv.. Men det har jo ikke noget med det at gøre..

Han er ikke utro det ved jeg, så det er uddebatteret!

Har det noget med planlægning af PB at gøre ? Jeg har ikke talt så meget om det, for at lade ham få ro..

Ville have skrevet anonymt, men vælger at stå frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

MorDk

Det kan sagtens være det er pga. at PB nærmer sig. Men jeg ved det ikke. Jeg ved du tidligere har skrevet at du har snakket meget om PB og at han helst ville vente men at det endte med et kompromis. Hvis det er så må du snakke med ham om det. Hvad du føler omkring det mm.

Anmeld

8. august 2012

Miss-86

MorDk skriver:

Det kan sagtens være det er pga. at PB nærmer sig. Men jeg ved det ikke. Jeg ved du tidligere har skrevet at du har snakket meget om PB og at han helst ville vente men at det endte med et kompromis. Hvis det er så må du snakke med ham om det. Hvad du føler omkring det mm.

Ja, jeg har snakket rigtig meget om det, men her de sidste 3-4 mdr, har jeg ikke.. Der har jeg bare kommet med et par små-kommentarer..
Jeg har spurgt ham, om han vil holde vores aftale og det har han sagt ja til.

Synes det er lidt svært, han tror at jeg synes det hele drejer sig om sex, men gør det ikke. Jeg mener bare at det er en vigtig del i et forhold og når det altid har fyldt, så meget, så er det underligt at det pludselig ikke gør..

Anmeld

8. august 2012

MorDk

Miss-86 skriver:

Ja, jeg har snakket rigtig meget om det, men her de sidste 3-4 mdr, har jeg ikke.. Der har jeg bare kommet med et par små-kommentarer..
Jeg har spurgt ham, om han vil holde vores aftale og det har han sagt ja til.

Synes det er lidt svært, han tror at jeg synes det hele drejer sig om sex, men gør det ikke. Jeg mener bare at det er en vigtig del i et forhold og når det altid har fyldt, så meget, så er det underligt at det pludselig ikke gør..

Det kan jeg godt forstå... men igen så er han måske også lidt nervøs....

Anmeld

8. august 2012

Miss-86

MorDk skriver:

Det kan jeg godt forstå... men igen så er han måske også lidt nervøs....

Ja, det kan godt være ..

Venter lidt og ser, for nu skal han igang med at høste, så ser jeg ham ikke så meget.. Så er der ikke nogen grund til at tage snakken der ..

Anmeld

8. august 2012

Janni.

Jeg har ikke fulgt med i dine debatter. Men min første tanke var om han kunne være nervøs/bange for ikke at kunne præstere når det virkelig gælder?

Håber i får det i og køre igen.

Anmeld

8. august 2012

Janni.

dobbelt indlæg.

Anmeld

8. august 2012

Miss-86

Janni. skriver:

Jeg har ikke fulgt med i dine debatter. Men min første tanke var om han kunne være nervøs/bange for ikke at kunne præstere når det virkelig gælder?

Håber i får det i og køre igen.

Ja, det kan godt være.. Jeg har ikke tænkt sådan.

Jeg tænkte bare at PB nærmer sig og han har det måske svært med det. Da han ikke har været helt klar og er måske stadig ikke.

Anmeld

8. august 2012

Team Putte

Miss-86 skriver:

Jeg har lige lidt jeg gerne vil ud med ...

Min kæreste og jeg har været sammen i 8 år og har altid haft rigtig meget sex ... Men her den sidste 1 ½ - 2 måned, har der bare ikke været så meget af det og det har været meget mig der har skulle tage initiativ.

Han arbejder rigtig meget og indimellem, når han så kommer hjem, så sætter han sig i sofaen og ser TV, istedet for at komme ind i sengen til mig.. Det gør mig ked af det og jeg har konfronteret ham med det, hvor han dertil sagde at han mente at han vel lige havde lov at se lidt tv.. Men det har jo ikke noget med det at gøre..

Han er ikke utro det ved jeg, så det er uddebatteret!

Har det noget med planlægning af PB at gøre ? Jeg har ikke talt så meget om det, for at lade ham få ro..

Ville have skrevet anonymt, men vælger at stå frem.

Det kan sagens være pga. PB, men det kan altså oz godt være fordi han arbejder meget og måske er lidt småstresset? At gå i seng med dig og have sex kan måske virke uoverskueligt hvis han bare gerne vil slappe lidt af efter arbejde, oz selvom du måske gør arbejdet så skal han stadig være "til stede" og "på" på en anden måde end når han bare sidder foran fjernsynet..

Har du overvejet at fortælle ham at du bliver ked af det når han hellere vil se tv end gå med dig i seng? For jeg kan udemærket godt følge dig! Før der kom bebs her og jeg gik sygemeldt, gik jeg ALTID med kæresten tidligt i seng.. Så puttede vi, snakkede, hyggede og når han faldt i søvn så jeg bare fjernsyn i sengen Nu hvor bebs er her og hun lidt styrer hvornår vi kommer i seng kan jeg godt savne de tider hvor vi gik i seng samtidig

Anmeld

8. august 2012

Janni.

Miss-86 skriver:

Ja, det kan godt være.. Jeg har ikke tænkt sådan.

Jeg tænkte bare at PB nærmer sig og han har det måske svært med det. Da han ikke har været helt klar og er måske stadig ikke.

Hvis ikke han er helt klar, kan det jo gør ham mere nervøs. Håber i får talt ud om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.