Før havde vi meget sex, nu ikke så meget :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Miss-86

Team Putte skriver:

Det kan sagens være pga. PB, men det kan altså oz godt være fordi han arbejder meget og måske er lidt småstresset? At gå i seng med dig og have sex kan måske virke uoverskueligt hvis han bare gerne vil slappe lidt af efter arbejde, oz selvom du måske gør arbejdet så skal han stadig være "til stede" og "på" på en anden måde end når han bare sidder foran fjernsynet..

Har du overvejet at fortælle ham at du bliver ked af det når han hellere vil se tv end gå med dig i seng? For jeg kan udemærket godt følge dig! Før der kom bebs her og jeg gik sygemeldt, gik jeg ALTID med kæresten tidligt i seng.. Så puttede vi, snakkede, hyggede og når han faldt i søvn så jeg bare fjernsyn i sengen Nu hvor bebs er her og hun lidt styrer hvornår vi kommer i seng kan jeg godt savne de tider hvor vi gik i seng samtidig

Ja, det kan godt være du har ret..

Jeg har fortalt ham at jeg godt kunne tænke mig at han gik i seng samtidig med mig, så det ved han. Men han arbejder fra 7 morgen til 7 aften eller mere.. Indimellem er han kun hjemme og spise også kører han igen.. Så kan jeg godt lidt forstå han gerne vil se lidt tv, når han så kommer hjem kl. 22 eller senere.. Men ja, føler mig nok lidt nedprioriteret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Miss-86

Janni. skriver:

Hvis ikke han er helt klar, kan det jo gør ham mere nervøs. Håber i får talt ud om det.

Ja det kan det nok.. Han siger bare at PB ikke er noget han går og tænker så meget over, men måske ubevidst..

Man ja, snakker med ham om det..

Anmeld

8. august 2012

Team Putte

Miss-86 skriver:

Ja, det kan godt være du har ret..

Jeg har fortalt ham at jeg godt kunne tænke mig at han gik i seng samtidig med mig, så det ved han. Men han arbejder fra 7 morgen til 7 aften eller mere.. Indimellem er han kun hjemme og spise også kører han igen.. Så kan jeg godt lidt forstå han gerne vil se lidt tv, når han så kommer hjem kl. 22 eller senere.. Men ja, føler mig nok lidt nedprioriteret..

Jah kan sagens forstå du føler dig nedprioriteret og det er sgu ik den fedeste følelse at sidde med men tror nu bare han skal have lidt tid til at "finde sig selv" så skal det nok blive godt igen Du skrev han skulle til at høste og det ved alle jo er et stressende tidspunkt med mega meget arbejde, så har man ik brug for ekstra pres hjemmefra

Anmeld

8. august 2012

Miss-86

Team Putte skriver:

Jah kan sagens forstå du føler dig nedprioriteret og det er sgu ik den fedeste følelse at sidde med men tror nu bare han skal have lidt tid til at "finde sig selv" så skal det nok blive godt igen Du skrev han skulle til at høste og det ved alle jo er et stressende tidspunkt med mega meget arbejde, så har man ik brug for ekstra pres hjemmefra

Ja, det kommer nok igen

Det er en travl tid ja, og derfor vil jeg ikke tage snakken med ham nu, for han har rigeligt om ørene ...

Anmeld

8. august 2012

Lotus86

Altså for mig lyder det til, at han slet ikke er klar til at i skal starte pb op, så måske det var det i skulle snakke om i stedet for, kan egentlig godt forstå han ikke har specielt meget lyst til at have sex med dig, hvis han føler han er blevet presset lidt ind i det projekt, og selvom du siger du har spurgt ham om han vil overholde jeres aftale, så er det jo ikke sikkert han siger sandheden, når det tilsyneladende er noget du virkelig har snakket meget om, og glæder dig meget til, så er det måske ikke så let at få sagt, at man måske ikke lige er helt klar til det endnu.

Håber i finder ud af det

Anmeld

8. august 2012

Miss-86

Lotus86 skriver:

Altså for mig lyder det til, at han slet ikke er klar til at i skal starte pb op, så måske det var det i skulle snakke om i stedet for, kan egentlig godt forstå han ikke har specielt meget lyst til at have sex med dig, hvis han føler han er blevet presset lidt ind i det projekt, og selvom du siger du har spurgt ham om han vil overholde jeres aftale, så er det jo ikke sikkert han siger sandheden, når det tilsyneladende er noget du virkelig har snakket meget om, og glæder dig meget til, så er det måske ikke så let at få sagt, at man måske ikke lige er helt klar til det endnu.

Håber i finder ud af det

Nej, men PB er jo netop ikke startet endnu..

Han vil gerne have børn og tror aldrig rigtig han bliver klar, fordi han altid vil have meget om ørerne.. Og vi kan jo ikke vente til evig tid.

Anmeld

8. august 2012

Team Putte

Miss-86 skriver:

Ja, det kommer nok igen

Det er en travl tid ja, og derfor vil jeg ikke tage snakken med ham nu, for han har rigeligt om ørene ...

Håber det vender igen for jer

Anmeld

8. august 2012

Jupiter

Jeg er enig med dig TS, i at nogle mænd ikke bliver klar før baby er der - men de ved også godt at de alligevel på et tidspunkt er nødt til at give deres "accept" i en eller anden form, hvis de ønsker familie og fremtid med os. Jeg har selv en mand af samme støbning, som du måske husker 

Jeg tror ligesom nogle af de andre, at det kan være en blanding af mange ting.

Sæt dig i hans sted: Hvis i ikke har talt om pb længe og du pludselig spørger om han vil overholde aftalen, kan det jo være han tænker: Åh, hun hænger mig op på det, hvis jeg ikke "kan overholde" den!.

Derudover fylder arbejdet meget, og det kan være han tænker: hvad nu hvis jeg ikke får tid til at overholde aftalen, eller ikke har energien når jeg arbejder så hårdt?

Måske bruger han tid nu, på at lade op og samle overskud til når i starter på det som han ved du ønsker dig brændende højt?

Der er jo mange muligheder, og jeg tror nu ikke du bliver klogere af at gætte på hans grunde - du kan spørge ham eller forsøge at leve med det lidt endnu. Bring det op hvis det går dig så meget på, men hvis du kan give ham tid og plads, så prøv det i første omgang

Anmeld

8. august 2012

Miss-86

Team Putte skriver:

Håber det vender igen for jer

Tak

Anmeld

8. august 2012

Miss-86

Jupiter skriver:

Jeg er enig med dig TS, i at nogle mænd ikke bliver klar før baby er der - men de ved også godt at de alligevel på et tidspunkt er nødt til at give deres "accept" i en eller anden form, hvis de ønsker familie og fremtid med os. Jeg har selv en mand af samme støbning, som du måske husker 

Jeg tror ligesom nogle af de andre, at det kan være en blanding af mange ting.

Sæt dig i hans sted: Hvis i ikke har talt om pb længe og du pludselig spørger om han vil overholde aftalen, kan det jo være han tænker: Åh, hun hænger mig op på det, hvis jeg ikke "kan overholde" den!.

Derudover fylder arbejdet meget, og det kan være han tænker: hvad nu hvis jeg ikke får tid til at overholde aftalen, eller ikke har energien når jeg arbejder så hårdt?

Måske bruger han tid nu, på at lade op og samle overskud til når i starter på det som han ved du ønsker dig brændende højt?

Der er jo mange muligheder, og jeg tror nu ikke du bliver klogere af at gætte på hans grunde - du kan spørge ham eller forsøge at leve med det lidt endnu. Bring det op hvis det går dig så meget på, men hvis du kan give ham tid og plads, så prøv det i første omgang

Tak, hvor dejligt du forstår.. Kan godt huske at din mand er lissom min på det punkt.

Og ja du har ret i at de må give en accept, når de gerne vil have familie med os, for de ved jo at vi ikke venter i al evig tid...

Ja, jeg lader den ligge også ser vi ad, når den travle tid for ham er overstået og ser ad, hvordan det går til september...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.