Jeg er enig med dig TS, i at nogle mænd ikke bliver klar før baby er der - men de ved også godt at de alligevel på et tidspunkt er nødt til at give deres "accept" i en eller anden form, hvis de ønsker familie og fremtid med os. Jeg har selv en mand af samme støbning, som du måske husker 
Jeg tror ligesom nogle af de andre, at det kan være en blanding af mange ting.
Sæt dig i hans sted: Hvis i ikke har talt om pb længe og du pludselig spørger om han vil overholde aftalen, kan det jo være han tænker: Åh, hun hænger mig op på det, hvis jeg ikke "kan overholde" den!.
Derudover fylder arbejdet meget, og det kan være han tænker: hvad nu hvis jeg ikke får tid til at overholde aftalen, eller ikke har energien når jeg arbejder så hårdt?
Måske bruger han tid nu, på at lade op og samle overskud til når i starter på det som han ved du ønsker dig brændende højt?
Der er jo mange muligheder, og jeg tror nu ikke du bliver klogere af at gætte på hans grunde - du kan spørge ham eller forsøge at leve med det lidt endnu. Bring det op hvis det går dig så meget på, men hvis du kan give ham tid og plads, så prøv det i første omgang 

Anmeld