Før havde vi meget sex, nu ikke så meget :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Tak, hvor dejligt du forstår.. Kan godt huske at din mand er lissom min på det punkt.

Og ja du har ret i at de må give en accept, når de gerne vil have familie med os, for de ved jo at vi ikke venter i al evig tid...

Ja, jeg lader den ligge også ser vi ad, når den travle tid for ham er overstået og ser ad, hvordan det går til september...

Hvor lang tid er der til pb begynder nu?

Og betyder det at du tager den sidste p-pille den dag eller hvordan rent praktisk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Miss-86

Jupiter skriver:

Hvor lang tid er der til pb begynder nu?

Og betyder det at du tager den sidste p-pille den dag eller hvordan rent praktisk?

Der er 23 dage til

Nej jeg stoppede med mine p-piller i februar måned .. Så der er ikke noget på det punkt.

Anmeld

8. august 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Der er 23 dage til

Nej jeg stoppede med mine p-piller i februar måned .. Så der er ikke noget på det punkt.

Er det så "begynder" som i "dropper kondom"?

Jeg tænker lidt på om i evt. kan starte projektet uden at det skal være så skælsættende.

Altså om i kan lade det "sluse sig i gang" af sig selv, så det ikke virker som en så stor dato for din kæreste?

Anmeld

8. august 2012

Miss-86

Jupiter skriver:

Er det så "begynder" som i "dropper kondom"?

Jeg tænker lidt på om i evt. kan starte projektet uden at det skal være så skælsættende.

Altså om i kan lade det "sluse sig i gang" af sig selv, så det ikke virker som en så stor dato for din kæreste?

ja vi dropper kondomet, men vi tager det stille og roligt, ikke noget med at æl-teste og sådan..

Hvordan mener du vi kunne gøre?

Anmeld

8. august 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

ja vi dropper kondomet, men vi tager det stille og roligt, ikke noget med at æl-teste og sådan..

Hvordan mener du vi kunne gøre?

Jeg tænkte at i måske bare kunne aftale at når der ikke var flere tilbage i pakken, så var det det.

Så behøver i ikke stå med følelsen af "Så er det nu det går løs!" på det skal så bliver DAGEN.

Det lægger måske også lidt et pres på det sex i skal have den dag (hvis altså aftalen er at i bogstaveligt talt starter den dag ).

Bare et par tanker. Jeg syntes selv det var svært herhjemme

Anmeld

8. august 2012

Miss-86

Jupiter skriver:

Jeg tænkte at i måske bare kunne aftale at når der ikke var flere tilbage i pakken, så var det det.

Så behøver i ikke stå med følelsen af "Så er det nu det går løs!" på det skal så bliver DAGEN.

Det lægger måske også lidt et pres på det sex i skal have den dag (hvis altså aftalen er at i bogstaveligt talt starter den dag ).

Bare et par tanker. Jeg syntes selv det var svært herhjemme

Ja, det kan godt være det er sådan man skal gøre

Øvv, vi har bare omkring 35 tilbage, Hihi...

Vi har som sådan heller ikke aftalt præcis d.1 september, men bare september.. Tror os jeg skal have min mens start af september..

Anmeld

8. august 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Ja, det kan godt være det er sådan man skal gøre

Øvv, vi har bare omkring 35 tilbage, Hihi...

Vi har som sådan heller ikke aftalt præcis d.1 september, men bare september.. Tror os jeg skal have min mens start af september..

Hehe, ja så er det vel også lige til at klare hvis man aftaler at bruge dem der er, og så tage den derfra

Anmeld

8. august 2012

Miss-86

Jupiter skriver:

Hehe, ja så er det vel også lige til at klare hvis man aftaler at bruge dem der er, og så tage den derfra

ja, må se hvad han siger

Jeg tror ikke selv jeg vil sige: SÅ nu er det september skat, nu smider vi kondomerne .. Vil lige afvente lidt og se ad..

Anmeld

8. august 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

ja, må se hvad han siger

Jeg tror ikke selv jeg vil sige: SÅ nu er det september skat, nu smider vi kondomerne .. Vil lige afvente lidt og se ad..

Helt sikkert meget fornuftigt

Jeg tror også man tager det meget afslappet når det kommer til stykket, for det er jo alligevel ikke noget man bare lige gør

Anmeld

8. august 2012

Lotus86

Miss-86 skriver:

Nej, men PB er jo netop ikke startet endnu..

Han vil gerne have børn og tror aldrig rigtig han bliver klar, fordi han altid vil have meget om ørerne.. Og vi kan jo ikke vente til evig tid.

Tja, hvordan har du det selv når du går og tæller ned til noget du ikke har lyst til? Eksamen f.eks.?

Og nej i kan ikke vente for evigt, men altså, i er 25 og 26, så det ville jo ikke betyde det store at vente lidt længere, måske han så ikke føler sig så presset?

Og jeg kan altså sagtens forstå dig, det slet ikke det, men tror bare ikke det er særlig sundt for et forhold hvis det kun er den ene der er klar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.