Hvor store er jeres nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
projekt-ønskebarn skriver:

Dejligt de skal være lidt tykke syns jeg. Håber du ligger flere billedet op så vi kan se den skønne basse pige 

Det må jeg lige se om ik jeg ka få gjort i løbet af weekenden! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

projekt-ønskebarn

StineW79 skriver:

Det må jeg lige se om ik jeg ka få gjort i løbet af weekenden! Vh stine

Anmeld

20. august 2012

Annette1985

Hej alle sammen.

Jeg er ikke så god til at være net-social men jeg vil rigtig gerne lige dele Silke med jer.

Hun er 6 uger i dag og vejer snart 5 kg.  Det er helt vidt. Hun vejede 3460 g. ved fødselen som i øvrigt kun tog lige under 6 timer I ALT.

Det er også spændende at læse lidt om jeres andres små dejlige babyer

KH Annette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2012

StineW79

Annette1985 skriver:

Hej alle sammen.

Jeg er ikke så god til at være net-social men jeg vil rigtig gerne lige dele Silke med jer.

Hun er 6 uger i dag og vejer snart 5 kg.  Det er helt vidt. Hun vejede 3460 g. ved fødselen som i øvrigt kun tog lige under 6 timer I ALT.

Det er også spændende at læse lidt om jeres andres små dejlige babyer

KH Annette

årh hvor er hun sød!!!

vi må lige ha de andre med på en billedespam, så laver lige en billede tråd. håber du kommer med flere også. vh stine

Anmeld

25. august 2012

Jibbe

Toke har taget et kæmpe spring i længden; nu 7 uger og 63 cm og 5600 g

Anmeld

25. august 2012

StineW79

Jibbe skriver:

Toke har taget et kæmpe spring i længden; nu 7 uger og 63 cm og 5600 g

Alberte blev vejet til 5700g i morges. Da hun blev målt til 5 ugers undersøgelsen, målte hun 60 cm. Hun er 7 1/2 uge. Syntes de vokser helt vildt hurtigt!! 

Har du set jeg har oprettet en billedetråd, for vores juli unger?? Vh stine

Anmeld

25. august 2012

Jibbe

StineW79 skriver:

Alberte blev vejet til 5700g i morges. Da hun blev målt til 5 ugers undersøgelsen, målte hun 60 cm. Hun er 7 1/2 uge. Syntes de vokser helt vildt hurtigt!! 

Har du set jeg har oprettet en billedetråd, for vores juli unger?? Vh stine

Ja jeg har set det, skal dog lige logge på Via computeren da jeg ikke kan ligge billeder ind fra Tlf, og det bliver nok først imorgen aften . Men så skal jeg også nok spamme tråden

Anmeld

26. august 2012

Nattøs

i dag er isabella 5 uger gammel. 

sidst hun blev vejet og målt der var hun 3380 gram - 2760 ved fødselen- 50-51 cm lang. ved fødselen skulle have haft samme lægde men det siger alle at det var hun bestemt ikke... i starten var 50 nærmest for stort. nu bruger hun 56 i tøj og 56-62 i boddy

Anmeld

26. august 2012

StineW79

Nattøs skriver:

i dag er isabella 5 uger gammel. 

sidst hun blev vejet og målt der var hun 3380 gram - 2760 ved fødselen- 50-51 cm lang. ved fødselen skulle have haft samme lægde men det siger alle at det var hun bestemt ikke... i starten var 50 nærmest for stort. nu bruger hun 56 i tøj og 56-62 i boddy

Tror også at længden ka være svær at ramme indimellem, fordi de spræller så meget! Hun er da en god størrelse nu. Smider du ik billeder ind på billedetråden også?? Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Nattøs

StineW79 skriver:

Tror også at længden ka være svær at ramme indimellem, fordi de spræller så meget! Hun er da en god størrelse nu. Smider du ik billeder ind på billedetråden også?? Vh stine

kæresten siger at vedkommen målte med midten af målebåndet 

skal nok forsøge med billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.