Hvor store er jeres nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
AnnaKJ skriver:

Ja hun er bestemt dygtigt til at holde sit hoved

Carolina er på nøjagtig samme måde - vil være ved brystet hele tiden, ikke altid for at spise, men så for at ligge sig til at sove op af det

Hun vil heller ikke rigtig have sutten - kun i totalt nødstilfælde

Tror det er lykkes os at gi hende sutten 3-4 gange i mere end 5 sek. Har godt nok prøvet mange sutter nu. Det ville bare være fint, hvis hun ville tage den når hun ska sove. Hun er heldigvis nem at trøste og sjældent ked af det! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Tror det er lykkes os at gi hende sutten 3-4 gange i mere end 5 sek. Har godt nok prøvet mange sutter nu. Det ville bare være fint, hvis hun ville tage den når hun ska sove. Hun er heldigvis nem at trøste og sjældent ked af det! Vh stine

Ja det er da godt nok ikke meget hun vil have den så

Carolina er desværre meget pyllet for tiden, eller det har hun faktisk været fra starten  

Overvejer lidt en tur til vores zoneterapeut, da jeg mistænker at hun har lidt problemer med maven 

Anmeld

10. august 2012

StineW79

AnnaKJ skriver:

Ja det er da godt nok ikke meget hun vil have den så

Carolina er desværre meget pyllet for tiden, eller det har hun faktisk været fra starten  

Overvejer lidt en tur til vores zoneterapeut, da jeg mistænker at hun har lidt problemer med maven 

Thea havde kolik, og vi var afsted 3 gange med hende.

1 gang skreg hun hele resten af dagen.

2 gang 2 dage sener, skreg hun kun i 3 timer.

3 gang 4 dage efter, sov hun nærmest resten af dagen. Efter det var der ro på og fik vores lille nemme datter tilbag, så det ka kart anbefales! Vh stine

Anmeld

16. august 2012

projekt-ønskebarn

4 uger er lillepigen på fredag og blev vejet i tirsdags : 3600 og 53 lang

Anmeld

17. august 2012

Judithc

Rasmus er 7 uger på søndag, han vejer ca 5kg nu (ved fødslen 3600 g) og måler 58 cm (51 ved fødslen). 

Han bruger også en str. 62 nu. 

Anmeld

17. august 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

4 uger er lillepigen på fredag og blev vejet i tirsdags : 3600 og 53 lang

Det er også en fin lille størrelse du har så!! Vh stine

Anmeld

17. august 2012

StineW79

Judithc skriver:

Rasmus er 7 uger på søndag, han vejer ca 5kg nu (ved fødslen 3600 g) og måler 58 cm (51 ved fødslen). 

Han bruger også en str. 62 nu. 

Var til 5 ugers tjek den anden dag, der vejede alberte 5,4 kg ( 3820 ved fødslen ) og målte 59,5 cm ( 52 ved fødslen ) Vildt så meget der sker på, så få uger!! 

Dejligt at de bare trives! Vh stine

Anmeld

17. august 2012

projekt-ønskebarn

StineW79 skriver:

Det er også en fin lille størrelse du har så!! Vh stine

Ja hun er en bette en men følger sin egen kurve så det er fint. Vejede også kun 2990 til fødslen. 

Og en dejlig stor fin pige du har. Vi skal til 5 ugers tjek om en uge

Anmeld

17. august 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Ja hun er en bette en men følger sin egen kurve så det er fint. Vejede også kun 2990 til fødslen. 

Og en dejlig stor fin pige du har. Vi skal til 5 ugers tjek om en uge

Ja Alberte er en dejlig lille tyksak, med dobbelthager og elastikker på lårene. Så lækker. Hun er jo en helt lille sumobryder i forhold til hvordan min store datter thea var! Hun blev født 6 uger før tid og vejede kun 1940g, så alberte var dobbelt så stor som thea ved fødslen. Det sku jeg godt nok lige vende mig til. Alberte vejer nu næsten det samme som thea vejede, da hun var 6 mdr. Kæmpe forskel vh stine

Anmeld

17. august 2012

projekt-ønskebarn

Dejligt de skal være lidt tykke syns jeg. Håber du ligger flere billedet op så vi kan se den skønne basse pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.