Hvor store er jeres nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.478 visninger
49 svar
0 synes godt om
8. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kærsten vejede lige Alberte i går og vægten har sneget sig op på 5,4 kg. Hun er nu næsten 6 uger gammel. Vejede 3820 da hun blev født. Ka godt forstå jeg ind i mellem får lidt trætte arme.... 

Hendes kælenavn er forresten meget passende Alberte babmonster

Hvordan står det til hos jer?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

sarahjylland

Malthe er 4½ uge og omkring 5200 nu. Og 57cm. det var 3790 og 54 ced fødsel.

Anmeld

8. august 2012

sarahjylland

og vi er  hoppet i str 62

Anmeld

8. august 2012

StineW79

sarahjylland skriver:

og vi er  hoppet i str 62

Vi er også oppe i str 62. Vildt som de vokser  Vh stine

Anmeld

9. august 2012

Ditte-3

Her blev han sist vejed i siste uge der vejed han 4100 og han vejed 3600 da vi forlod sygehuset på det tidspungt var han ik en gang 2 uger inu så er spent på hvad han vejer nu s men han bliver 3 uger på fredag og her bliver han kaldt basse som passer rigtig godt på ham s

Anmeld

9. august 2012

StineW79

StineW79 skriver:

Kærsten vejede lige Alberte i går og vægten har sneget sig op på 5,4 kg. Hun er nu næsten 6 uger gammel. Vejede 3820 da hun blev født. Ka godt forstå jeg ind i mellem får lidt trætte arme.... 

Hendes kælenavn er forresten meget passende Alberte babmonster

Hvordan står det til hos jer?? Vh stine

Hov der sku stå 5 uger gammel. Vh stine

Anmeld

9. august 2012

StineW79

Ditte-3 skriver:

Her blev han sist vejed i siste uge der vejed han 4100 og han vejed 3600 da vi forlod sygehuset på det tidspungt var han ik en gang 2 uger inu så er spent på hvad han vejer nu s men han bliver 3 uger på fredag og her bliver han kaldt basse som passer rigtig godt på ham s

Uha ja det kælenavn passer da vist også meget godt! Flot han har taget så meget på! Vh stine

Anmeld

9. august 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Uha ja det kælenavn passer da vist også meget godt! Flot han har taget så meget på! Vh stine

Smiler ja han vil fram i livet eller også er han bare lige så mad glad som sin far

Anmeld

9. august 2012

AnnaK89

Carolina er vores lille prop
Hun vejede 3780 ved fødslen og var 51 cm - hun er nu 1 måned i morgen og vejer 4800 g og er 56 cm

Anmeld

9. august 2012

StineW79

AnnaKJ skriver:

Carolina er vores lille prop
Hun vejede 3780 ved fødslen og var 51 cm - hun er nu 1 måned i morgen og vejer 4800 g og er 56 cm

Ja jeg syntes godt det er vildt så hurtigt de vokser!

Thea ( min store datter ) blev født 6 uger før tid og brugte str 50-56 i 3 mdr, så syntes næsten ik jeg ka følge med denne gang  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.