Hvor store er jeres nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ditte-3 skriver:

Smiler ja han vil fram i livet eller også er han bare lige så mad glad som sin far

Tror også Alberte slægter sin far på! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Ja jeg syntes godt det er vildt så hurtigt de vokser!

Thea ( min store datter ) blev født 6 uger før tid og brugte str 50-56 i 3 mdr, så syntes næsten ik jeg ka følge med denne gang  Vh stine

Ja det går bare så stærkt
Carolina er også bare så dygtigt til at lægge på maven og holde hovedet - det kunne Lærke heller ikke dengang, så det er også bare helt vildt synes jeg

Anmeld

9. august 2012

Jibbe

Toke er 60 cm og vejer 5250 g mod hans 4410 da han blev født

Anmeld

9. august 2012

StineW79

Jibbe skriver:

Toke er 60 cm og vejer 5250 g mod hans 4410 da han blev født

Han bliver godt nok også stor! Dejlige basser vi får  Vh stine

Anmeld

9. august 2012

StineW79

AnnaKJ skriver:

Ja det går bare så stærkt
Carolina er også bare så dygtigt til at lægge på maven og holde hovedet - det kunne Lærke heller ikke dengang, så det er også bare helt vildt synes jeg

Thea var rigtig god til at ligge på maven helt fr start. Alberte er først ved at lære at ligge selv, men de gang hun har gidet ligge på legetæppet, har hun ku ligge længe og lege. Dejligt. Vh stine

Anmeld

9. august 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Thea var rigtig god til at ligge på maven helt fr start. Alberte er først ved at lære at ligge selv, men de gang hun har gidet ligge på legetæppet, har hun ku ligge længe og lege. Dejligt. Vh stine

Vi har ikke haft Carolina så meget på legetæppe endnu, hun har svært ved at ligge selv Hun hænger rigtig meget på os hele dagen, men tror det er tigerspring lige nu, for hun spiser så meget hele tiden, men er alligevel meget urolig og ked af det, hvis ikke hun er hos os.

Du får lige et billed med at hende 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2012

Jibbe

StineW79 skriver:

Han bliver godt nok også stor! Dejlige basser vi får  Vh stine

Ja de er store brugte også næsten str 62 fra start

Anmeld

9. august 2012

StineW79

AnnaKJ skriver:

Vi har ikke haft Carolina så meget på legetæppe endnu, hun har svært ved at ligge selv Hun hænger rigtig meget på os hele dagen, men tror det er tigerspring lige nu, for hun spiser så meget hele tiden, men er alligevel meget urolig og ked af det, hvis ikke hun er hos os.

Du får lige et billed med at hende 

Nuurrh hvor er sød. Hun holder da hovedet mega godt! 

Alberte vil nu også helst være i nærheden af en bab, meget af tiden. Men det er fordi hun ik bruger sut og ik fordi hun spiser. Hun vil bare ik ha sutten, den lille bølle  Vh stine

Anmeld

9. august 2012

StineW79

Jibbe skriver:

Ja de er store brugte også næsten str 62 fra start

Alberte bruger str 62 nu, men har lige fundet str 68 fra i dag, så det ka blive vasket. Havde jo nærmest ik behøvet at finde str 50 frem fra loftet! Vh stine

Anmeld

9. august 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Nuurrh hvor er sød. Hun holder da hovedet mega godt! 

Alberte vil nu også helst være i nærheden af en bab, meget af tiden. Men det er fordi hun ik bruger sut og ik fordi hun spiser. Hun vil bare ik ha sutten, den lille bølle  Vh stine

Ja hun er bestemt dygtigt til at holde sit hoved

Carolina er på nøjagtig samme måde - vil være ved brystet hele tiden, ikke altid for at spise, men så for at ligge sig til at sove op af det

Hun vil heller ikke rigtig have sutten - kun i totalt nødstilfælde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.