Månsson skriver:
Jeg har bare lidt en undren når du nu siger det ikke er skadeligt og det er en natur plante.. Det er tobak jo os ik
Men der hvor det undre mig er at det er bevidst at der kommer huller i lungevævet som ik kan gendannes når man ryger hash og det er da absolut ikke sundt og yder mere er der jo altså også en lang række farlige bivirkninger.. Jeg syntes det er fint hvis det kan ordineres af en læge til syge men en direkte åbning for fri handel der står jeg ski af
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at læse den undersøgelse, hvor du har de beviser fra :-) For det har jeg aldrig hørt om.
Jeg synes ikke tobak skal være forbudt - igen, det er op til folk selv, hvad de vil gøre med deres liv (og deres lunger). Det skal jeg, regeringen eller min moster ikke komme og blande sig i.
Den her problematik kan ligestilles med forbudet mod alkohol i 30'erne i USA. Den gang var det 'de forkerte' der begyndte at sælge ud af alkohol; og et forbud stoppede jo ikke folk i at drikke sig fulde. Nærmere tværtimod. Den amerikanske mafia tjente styrtende med penge på alkoholsalget og flere eksperter mener, at kapital som mafiaen fik, har gjort, at mafiaen har overlevet indtil den dag i dag.
Det her er et spørgsmål om efterspørgelse og et ganske stort marked. Der vil altid være nogen, der kan udbyde det efterspurgte. Og lige nu mener jeg, at det er de forkerte, der står for salget.
Jeg er dog glad og positiv for at høre, at du er for medicinsk cannabis. :-) Alt for mange syge og svage, bliver fanget i en unødvendig stram lovgivning.
Jeg ønsker at mine børn vokser op i et land, der gør alt for at nedsætte kriminaliteten og salg af illigale stoffer, udgør en af de største indtægtskilder for kriminelle bander. Tænk over hvornår politiet lukkede pusherstreet - og hvornår bandekriminaliteten blussede op............
Anmeld