Så er I inviteret :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

M&N

ønskebarn74 skriver:

nej tak du.. den er jeg sgu ikke enig i..

Heller ikke jeg... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Laulund87

Zette skriver:

Hmmmmm måske en anelse malplaceret at ligge på et babyForum. 

Ellers tak!

Anmeld

8. august 2012

M&N

Zette skriver:

Ellers tak!

Hmm, det ville jeg nu også mene?

Hvorfor smide et link op til at søtte Fri Hash/Cannabis op på et baby forum, der kan man vel kun regne med at vi ikke vil støtte det.

Min onkel er desværre meget påvirket af hans tidligere/stadige forbrug af hash. Det er så sørgeligt! 

Anmeld

8. august 2012

morethanperfect

Zette skriver:

Ellers tak!

Ja det er nok ikke lige det helt rigtig sted .... 

Anmeld

8. august 2012

M&N

Pixi-pigen skriver:

Ellers tak du!!!! Har et familiemedlem som "pga. Hans afhængighed af samme stof" har totalt ødelagt sit familieliv... Derfor bliver det uden min deltagelse!

Det samme her, min onkel havde/har et misbrug til hash og det gør bare noget helt forfærdeligt ved folk!!

Desværre! Så min støtte får de heller ikke....

Anmeld

8. august 2012

grøn · ært

Det er helt iorden - vi har alle forskellige holdninger. :-)

Hamp-planten er i sig selv overhovedet ikke farlig og var en gang vældig udbredt. Jeg mener ikke rockerne skal styre handlen - og dermed også styre, hvem der kan købe. Det mener jeg vi som samfund skal gøre. På den måde kan man sætte en aldersbegrænsning, ligesom man har gjort det med både alkohol og cigaretter.

Iøvrigt er det bevist utallige gange, at cannabis er mindre skadeligt end cigaretter, alkohol og ligeså "skadeligt" som kaffe.

Hamp-planten er en plante; et stykke natur. Vi skal ikke tro, at vi kan forbyde naturen.

Noget jeg går ind for, er medicinsk cannabis. Måske ved I det ikke, men cannabis kan lindre og forebygge en lang række sygdomme. Bla. grøn stær, alzheimers - og kræft. Man behøver ikke ryge; man kan både spise og dampe cannabis.

Anmeld

8. august 2012

grøn · ært

Ellers tak!

Helt uenig. Jeg er mor og har intet misbrug af nogen art. Bare et sundt forhold, til en helt naturlig plante.  Og det ved jeg mange andre mødre også har. Man er jo heller ikke alkoholiker fordi man drikker rødvin til maden

Anmeld

8. august 2012

Muhmi

Altså nu er det jo sådan set sådan at der faktisk ER nogle der ryger pot efter de er blevet forældre... Og måske er der nogle herinde der ikke er forældre som ryger og helt tredje kan der faktisk være nogle som synes det burde lovliggøres for at det marked ikke skal styres af banderne men evt. ikke ryger det....

??

Anmeld

8. august 2012

grøn · ært

Muhmi skriver:

Altså nu er det jo sådan set sådan at der faktisk ER nogle der ryger pot efter de er blevet forældre... Og måske er der nogle herinde der ikke er forældre som ryger og helt tredje kan der faktisk være nogle som synes det burde lovliggøres for at det marked ikke skal styres af banderne men evt. ikke ryger det....

??

Nemlig :-) Også det jeg har skrevet lidt længere oppe.

Anmeld

8. august 2012

smokin

grøn · ært skriver:

Helt uenig. Jeg er mor og har intet misbrug af nogen art. Bare et sundt forhold, til en helt naturlig plante.  Og det ved jeg mange andre mødre også har. Man er jo heller ikke alkoholiker fordi man drikker rødvin til maden

Lige ind du begiver dig ud i at ligge ord i min mund, så har jeg ikke nævnt noget personligt om dig...  Jeg mene stadig ikke at det er det rette forum at ligge ind invitation til den slags. Det er jo blot min mening.

Alt det videnskabelige du fortæller om interesserer mig ikke, i min verden er det et rusmiddel - intet andet. Og det støtter jeg ikke op om.

Håber du får en god demo anyways. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.