Så er I inviteret :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

BellaCiinea

grøn · ært skriver:

http://www.facebook.com/events/306338006128446/

Håber vi ses i Aarhus den 25. august til demo for fri cannabis! :-)

Nej nej nej nej nej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Pige2009

Hi hi

Anmeld

8. august 2012

grøn · ært

Baagøe skriver:

Hi hi

Anmeld

9. august 2012

grøn · ært

KittyCatta skriver:

Jeg synes at det er direkte latterligt, at man idag bliver straffet for at ryge en gang imellem, hvis det er det man har lyst. Jeg vil faktisk hellere ryge, end at drikke mig stang barcadi.

Ved at gøre canabis lovlig kan du tage arbejdet fra rockerne og andre kriminelle personer, der sælger et "beskidt" stof, som du ikke har en jordisk chance for at finde ud af hvad indeholder. Du kan i stedet gå ind i en kontrolleret butik, hvor stofferne er rene og ikke indeholder dødelige  stoffer, plus at du kan fjerne AL kriminaliteten fra området.

Desuden er det bevist at alkohol er meget værre end canabis.

Bare fordi det ved lov er vedtaget at det er ulovligt, er det jo ikke ensbetydende med at det er iorden. Og det synes jeg virkelig ikke det er her. Hvad jeg laver, skal INGEN blande sig i! Hverken stat, politi eller andre nysgerrige sjæle.

Jeg synes det er SÅ forageligt, når folk begynder at argumentere med: 'Så skal vi også gøre skydevåben legalt - eller sætte hastigheden på motorvejen helt i vejret'. Folk forstår åbenbart ikke forskellen; hamp er IKKE skadeligt - det er skydevåben tilgengæld. Meget endda. De er dræbende; hamp har aldrig drabt nogen og der findes (igen) utallige beviser for, at hamp ikke er vanedannende. JO, man kan blive afhængig af alt; selv af tv. Men, der findes intet i hamp, som giver dig abstinenser, ligesom nikotin gør. Det er et faktum.

Jeg synes det er så super ærgeligt, at folk er helt uoplyste. Dem der argumenterer for ulovliggørelse af cannabis, burde sætte sig ned og studere planten - for de ved i bund og grund ikke hvad de taler om. Jeg vil meget gerne linke denne video:
http://www.youtube.com/watch?v=C0zw9kS9O4c

Det er en dansk dokumentar "Kampen om Hampen". 

Anmeld

9. august 2012

HeidiØ

grøn · ært skriver:

http://www.facebook.com/events/306338006128446/

Håber vi ses i Aarhus den 25. august til demo for fri cannabis! :-)

Jeg kommer nok ikke og er enig i det er et malplaceret forum at sætte det på

Men er alligevel nysgerrig: Har egentlig også hørt noget om hamp skulle hjælpe sclerose patienter? (min mor har sclerose, heldigvis i mild grad)!

Anmeld

9. august 2012

Levi&LilysMor

grøn · ært skriver:

Det er helt iorden - vi har alle forskellige holdninger. :-)

Hamp-planten er i sig selv overhovedet ikke farlig og var en gang vældig udbredt. Jeg mener ikke rockerne skal styre handlen - og dermed også styre, hvem der kan købe. Det mener jeg vi som samfund skal gøre. På den måde kan man sætte en aldersbegrænsning, ligesom man har gjort det med både alkohol og cigaretter.

Iøvrigt er det bevist utallige gange, at cannabis er mindre skadeligt end cigaretter, alkohol og ligeså "skadeligt" som kaffe.

Hamp-planten er en plante; et stykke natur. Vi skal ikke tro, at vi kan forbyde naturen.

Noget jeg går ind for, er medicinsk cannabis. Måske ved I det ikke, men cannabis kan lindre og forebygge en lang række sygdomme. Bla. grøn stær, alzheimers - og kræft. Man behøver ikke ryge; man kan både spise og dampe cannabis.

Anmeld

9. august 2012

grøn · ært

HeidiØ skriver:

Jeg kommer nok ikke og er enig i det er et malplaceret forum at sætte det på

Men er alligevel nysgerrig: Har egentlig også hørt noget om hamp skulle hjælpe sclerose patienter? (min mor har sclerose, heldigvis i mild grad)!

Det er helt korrekt, at det også hjælper på det! Det hjælper også på smerter i fx ryg, og har man søvnproblemer, hjælper det også der. Det er mere end 30 sygdomme og problemer det kan lindre og hjælpe. 
Jeg er meget imod, at vi vil forbyde naturen. Jeg tager da også baldrian for min uro i benene (restless legs syndrom).

Men nu er det sådan, at hamp-planten kan meget mere end baldrian. Og derfor er der mange der er interesseret i, at planten forbliver ulovlig. Det gælder altså både medicinindustrien, byggeindustrien, tøjindustrien, det kan bruges som brændstof i biler (vi ville aldrig løbe tør og det er meget billigere at fremstille og forbruge) - og jeg kunne blive ved. ØV at vores verden skal dreje som om, hvad 'de store mænd' kan tjene flest penge på og ikke hvad naturen har bedst af, at vi bruger.

Ja, unskyld.... Nu blev jeg lidt propaganda-agtig..

Anmeld

9. august 2012

HeidiØ

grøn · ært skriver:

Det er helt korrekt, at det også hjælper på det! Det hjælper også på smerter i fx ryg, og har man søvnproblemer, hjælper det også der. Det er mere end 30 sygdomme og problemer det kan lindre og hjælpe. 
Jeg er meget imod, at vi vil forbyde naturen. Jeg tager da også baldrian for min uro i benene (restless legs syndrom).

Men nu er det sådan, at hamp-planten kan meget mere end baldrian. Og derfor er der mange der er interesseret i, at planten forbliver ulovlig. Det gælder altså både medicinindustrien, byggeindustrien, tøjindustrien, det kan bruges som brændstof i biler (vi ville aldrig løbe tør og det er meget billigere at fremstille og forbruge) - og jeg kunne blive ved. ØV at vores verden skal dreje som om, hvad 'de store mænd' kan tjene flest penge på og ikke hvad naturen har bedst af, at vi bruger.

Ja, unskyld.... Nu blev jeg lidt propaganda-agtig..

Jeg synes nok at ha hørt om det

Jamen held og lykke med det ihvertfald! Jeg har nu ikke noget imod det

Anmeld

9. august 2012

grøn · ært

HeidiØ skriver:

Jeg synes nok at ha hørt om det

Jamen held og lykke med det ihvertfald! Jeg har nu ikke noget imod det

http://www.youtube.com/watch?v=_PYoD6bUXKk  

Tusinde tak - og dejligt at høre :-)

Anmeld

9. august 2012

grøn · ært

Nettemor skriver:

Jeg har en masse tanker om det som jeg gerne vil dele. Men det må lige blive imorgen for har slukket computeren og kan ikke overskue at få det skrevet ordentligt fra mobilen.. Ved dog heller ikke om det er nogle brugbare tanker men du får dem lige imorgen alligevel..

Dem glæder jeg mig til at høre :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.