Hvad syntes i? (kontakt efter date)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

katrine26

ja jeg syntes også bare du skal skrive vis det er det du har lyst til.

Efter mange dates har jeg lært at mænd i den sidste ende faktisk er rimlige lige til. vil han dig så er du ikke i tvilv, tøver han/ gider han dig ikke jamen så finder du også rimlig hurtig ud af det.

Katrine26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Anonym trådstarter

Jamen fik skrevet selvom jeg godt nok var i tvivl om det var det rigtige.

Og tror måske bare han ikke er den store sms mand. For hans sms var meget korte og kontante men han spurgte ret hurtigt selv om vi skulle mødes igen. Det passede mig desværre bare ret dårligt den dag han foreslog så det bliver først om 1,5 uge. Men det er jo bedre end ingenting. 

Så nu kan jeg bare gå og være spændt og prøve at finde ud af hvad jeg så vil have på 

Så mange tak til alle jer der skubbede mig ti at skrive. Ellers havde jeg nok ikke gjort det.

Syntes et eller andet sted bare han da godt lige selv kunne have skrevet når han nu gerne vil ses. Men har på fornemmelsen han laver noget hele tiden og derfor nok ikke tænker så meget over det.

Anmeld

8. august 2012

FruK

Anonym skriver:

Og tror måske bare han ikke er den store sms mand. For hans sms var meget korte og kontante men han spurgte ret hurtigt selv om vi skulle mødes igen. Det passede mig desværre bare ret dårligt den dag han foreslog så det bliver først om 1,5 uge. Men det er jo bedre end ingenting. 

Så nu kan jeg bare gå og være spændt og prøve at finde ud af hvad jeg så vil have på 

Så mange tak til alle jer der skubbede mig ti at skrive. Ellers havde jeg nok ikke gjort det.

Syntes et eller andet sted bare han da godt lige selv kunne have skrevet når han nu gerne vil ses. Men har på fornemmelsen han laver noget hele tiden og derfor nok ikke tænker så meget over det.

Arh - det er da gammeldags, at det absolut skal være manden der spørger! 

Jeg har været alene med min søn i 6 år, og har brugt alt for lang tid på at analysere sms'er og vente på at nogen andre skulle skrive først. Det kørte jeg bare sur i på et tidspunkt - hvis man ikke kan melde åbent ud, så er han nok alligevel ikke den rigtige. 

For knap to år siden mødte jeg en sød mand i byen, og det var mig, der efterfølgende tog den første kontakt på FB. Vi er nu gift og venter barn. Med ham har der aldrig været de der facader og skuespil, det har aldrig været nødvendigt at analysere hvad han i virkelighen mente eller om man nu skulle vente x antal timer/dage med at skrive. -Skønt!!! 

Pøj pøj med anden date - håber I får en dejlig aften! 

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Arh - det er da gammeldags, at det absolut skal være manden der spørger! 

Jeg har været alene med min søn i 6 år, og har brugt alt for lang tid på at analysere sms'er og vente på at nogen andre skulle skrive først. Det kørte jeg bare sur i på et tidspunkt - hvis man ikke kan melde åbent ud, så er han nok alligevel ikke den rigtige. 

For knap to år siden mødte jeg en sød mand i byen, og det var mig, der efterfølgende tog den første kontakt på FB. Vi er nu gift og venter barn. Med ham har der aldrig været de der facader og skuespil, det har aldrig været nødvendigt at analysere hvad han i virkelighen mente eller om man nu skulle vente x antal timer/dage med at skrive. -Skønt!!! 

Pøj pøj med anden date - håber I får en dejlig aften! 

Jeg vil give dig helt ret.

Hvis manden er den rigtige så burde der ikke være alt det halløj. Og troede egentlig også det ihvertifald stoppede når man blev ældre (over de 25-30). Meen det er ikke altid at følelserne og tankerne helt vil som jeg vil. 
Måske bunder det også lidt i at jeg er ret så usikker og har lidt lavt selvværd.  

Anmeld

8. august 2012

Miss-86

Team Putte skriver:

Er du i tvivl hvor du står så skriv og spørg

Man skal ik begynde at prøve at lege tankelæser eller gætte sig frem til ting og sager, det går altid galt!

Bare skriv noget ala " Jeg havde en hyggelig aften forleden, kunne du tænke dig at ses igen?" Så får du svar om det så er positivt eller negativt

Ja, der er jeg enig

Anmeld

8. august 2012

pemiro

Anonym skriver:

Fedt fedt fedt at det gik godt.....

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Fedt fedt fedt at det gik godt.....

Ja er også rigtig glad. Men lidt irriteret over at skulle vente så lang tid på at se ham igen. 

Anmeld

8. august 2012

chael

Helt klart lade ham være. Han har bolden, lad ham kaste den.

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Helt klart lade ham være. Han har bolden, lad ham kaste den.

nu skrev jeg jo så alligevel og han spurgte selv om vi skulle ses..

Anmeld

8. august 2012

Tøs85

Min kæreste er heller ikke så god til at SMS og da vi begyndte at date var jeg meget i tvivl om han overhovedet var interesseret, men det var han.. Det der med at skrive og kontakte folk på den måde er bare ikke for alle. Har selv en veninde som aldrig SMS, heller ikke til sin kæreste.. Det er altid ham der kontakter hende..
Folk er bare forskellige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.