Anonym skriver:
Jamen fik skrevet selvom jeg godt nok var i tvivl om det var det rigtige.
Og tror måske bare han ikke er den store sms mand. For hans sms var meget korte og kontante men han spurgte ret hurtigt selv om vi skulle mødes igen. Det passede mig desværre bare ret dårligt den dag han foreslog så det bliver først om 1,5 uge. Men det er jo bedre end ingenting.
Så nu kan jeg bare gå og være spændt og prøve at finde ud af hvad jeg så vil have på 
Så mange tak til alle jer der skubbede mig ti at skrive. Ellers havde jeg nok ikke gjort det.
Syntes et eller andet sted bare han da godt lige selv kunne have skrevet når han nu gerne vil ses. Men har på fornemmelsen han laver noget hele tiden og derfor nok ikke tænker så meget over det.
Arh - det er da gammeldags, at det absolut skal være manden der spørger! 
Jeg har været alene med min søn i 6 år, og har brugt alt for lang tid på at analysere sms'er og vente på at nogen andre skulle skrive først. Det kørte jeg bare sur i på et tidspunkt - hvis man ikke kan melde åbent ud, så er han nok alligevel ikke den rigtige. 
For knap to år siden mødte jeg en sød mand i byen, og det var mig, der efterfølgende tog den første kontakt på FB. Vi er nu gift og venter barn. Med ham har der aldrig været de der facader og skuespil, det har aldrig været nødvendigt at analysere hvad han i virkelighen mente eller om man nu skulle vente x antal timer/dage med at skrive. -Skønt!!! 
Pøj pøj med anden date - håber I får en dejlig aften! 
Anmeld