Hvad syntes i? (kontakt efter date)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.571 visninger
56 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Anonym trådstarter

Var i torsdags på date med en rigtig sød fyr.

Vi har gået på samme gymnasium men snakkede ikke rigtig sammen dengang. Jeg havde det største ungpige crush på ham og tror vist godt han vidste det 

Nå men efter at have fundet ham via fælles venner på facebook skrev vi kort sammen og han spurgte så om jeg vill ses.

Det var vildt hyggeligt og slet ikke mærkelig/pinligt som det tit kan være på en første date.

Efter vi havde skilles skrev en en sms at det var vildt hyggeligt som jeg jo svarede tilbage på. Næste dag skrev jeg så "Tak for igår". Lidt af ren høflighed og lidt for at måle temperaturen. Og den var nok lidt koldere end jeg havde regnet med. Han gav ihvertifald ikke udtryk for hverken negativt eller positivt.

Mit spørgsmål er nu:
Er det for tidligt at skrive til ham igen? Eller skal jeg helt vente på at han selv gør det?

Vil vildt gerne se ham igen og tænker konstant på ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Vi har gået på samme gymnasium men snakkede ikke rigtig sammen dengang. Jeg havde det største ungpige crush på ham og tror vist godt han vidste det 

Nå men efter at have fundet ham via fælles venner på facebook skrev vi kort sammen og han spurgte så om jeg vill ses.

Det var vildt hyggeligt og slet ikke mærkelig/pinligt som det tit kan være på en første date.

Efter vi havde skilles skrev en en sms at det var vildt hyggeligt som jeg jo svarede tilbage på. Næste dag skrev jeg så "Tak for igår". Lidt af ren høflighed og lidt for at måle temperaturen. Og den var nok lidt koldere end jeg havde regnet med. Han gav ihvertifald ikke udtryk for hverken negativt eller positivt.

Mit spørgsmål er nu:
Er det for tidligt at skrive til ham igen? Eller skal jeg helt vente på at han selv gør det?

Er du i tvivl hvor du står så skriv og spørg

Man skal ik begynde at prøve at lege tankelæser eller gætte sig frem til ting og sager, det går altid galt!

Bare skriv noget ala " Jeg havde en hyggelig aften forleden, kunne du tænke dig at ses igen?" Så får du svar om det så er positivt eller negativt

Anmeld

7. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Mit spørgsmål er nu:

uhhh.... spændende

men du må nok hellere vente til han har skrevet til dig

mænd er jo lidt underlige...og de har altså bedst af at jagte én lidt he he he

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er vildt i tvivl. Men vil jo ikke ødelægge mine chancer ved at skrive til ham for hurtigt igen.

Og ja ved at de godt kan lide jagten men nogle få kan jo også godt lide hvis man selv tager initiativet.

Åhhh hvor jeg hader dating livet 

Anmeld

7. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Jeg er vildt i tvivl. Men vil jo ikke ødelægge mine chancer ved at skrive til ham for hurtigt igen.

Og ja ved at de godt kan lide jagten men nogle få kan jo også godt lide hvis man selv tager initiativet.

Åhhh hvor jeg hader dating livet 

jamen du skrev han virkede kølig? "i lige måde " ??? eller hva??

for hvis han virkede kølig, så gad jeg ihvert fald ikke sætte jagten ind.... måske han bare ikke havde tid?- i så fald må han jo skrive når han har

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

gædde skriver:

jamen du skrev han virkede kølig? "i lige måde " ??? eller hva??

for hvis han virkede kølig, så gad jeg ihvert fald ikke sætte jagten ind.... måske han bare ikke havde tid?- i så fald må han jo skrive når han har

Han virkede bare neutral.

På selve daten virkede han interesseret nok, men blev lidt i tvivl om det bare var på en venskabelig måde eller en kæreste måde.

Jeg ved han er en meget social og travl fyr der arbejder det meste af dagen. Så han har ikke meget fritid.

Anmeld

7. august 2012

TeamRocket

Jeg har af princip aldrig skrevet først Det har virket på de fleste, for hvem vil ikke gerne vinde den uopnålige pige- men de søde fyre som jeg har snakket med igen et par år efter, sagde bla at min manglende interesse skræmte dem væk. Og det er jo logisk- fyrene sidder jo i det samme usikre dating helvede og har de samme 'hvorfor ringer hun ikke kan hun ikke lide mig alligevel og vil jeg virke for lige på og hård hvis jeg skriver nu' Dating helvede.
Men du kan da også lige været fræk og skrive om i skal ses igen for ellers vil du hoppe videre til den næste frø- man bliver jo ikke yngre

Anmeld

7. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Han virkede bare neutral.

På selve daten virkede han interesseret nok, men blev lidt i tvivl om det bare var på en venskabelig måde eller en kæreste måde.

Jeg ved han er en meget social og travl fyr der arbejder det meste af dagen. Så han har ikke meget fritid.

hmmm.... det var i torsdags........ bom bom......måske han har den der åndsvage uge regl.......... den der hvor de lader kvinden svede i en uge, så de får blod på tanden ha ha

ville nok slå koldt vand i blodet lidt endnu.... og hvis der intet sker - så tag da den mere direkte metode og spørg ham om det var det...

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg har af princip aldrig skrevet først Det har virket på de fleste, for hvem vil ikke gerne vinde den uopnålige pige- men de søde fyre som jeg har snakket med igen et par år efter, sagde bla at min manglende interesse skræmte dem væk. Og det er jo logisk- fyrene sidder jo i det samme usikre dating helvede og har de samme 'hvorfor ringer hun ikke kan hun ikke lide mig alligevel og vil jeg virke for lige på og hård hvis jeg skriver nu' Dating helvede.
Men du kan da også lige været fræk og skrive om i skal ses igen for ellers vil du hoppe videre til den næste frø- man bliver jo ikke yngre

Det er jo lige det. Når man ikke kender fyren bedre ved man ikke med sikkerhed hvilken type han er.

Men vi snakkede lidt om det med at henvende sig til det modsatte køn når man var i byen og der sagde han da at det var nemmere for en pige at henvende sig end omvendt. Og han ser rimelig godt ud.
Så derfor tænker jeg at han måske er lidt mere følsom end bare at ville jagte pigen.

Anmeld

7. august 2012

FrkZier

Team Putte skriver:

Er du i tvivl hvor du står så skriv og spørg

Man skal ik begynde at prøve at lege tankelæser eller gætte sig frem til ting og sager, det går altid galt!

Bare skriv noget ala " Jeg havde en hyggelig aften forleden, kunne du tænke dig at ses igen?" Så får du svar om det så er positivt eller negativt

så slipper man for at gå og bryde sit hovede med ååh hvad tænker han osv osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.