Hvad syntes i? (kontakt efter date)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Ja jeg prøver også at vente lidt. Men eftersom en ny date ville skulle  passe ind i at jeg ikke har min datter og han jo også kan have andre aftaler så bliver jeg bare yderst utålmodig 

For hvis jeg venter med at skrive kan der jo snildt gå op til 2 uger mere før vi kan ses

er han så overhoved kæreste materiale??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Anonym trådstarter

gædde skriver:

er han så overhoved kæreste materiale??

Det er jo ikke rigtig hans skyld jeg har et barn og kun kan ses når hun er hos sin far.

Anmeld

7. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Det er jo ikke rigtig hans skyld jeg har et barn og kun kan ses når hun er hos sin far.

nå nej nej... men kan man overhoved ha et forhold hvor man aldrig ser hinanden??... for sådan vil det jo være ihvert fald indtil di syntes han må/skal møde dit barn....

spørger bare...

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

gædde skriver:

nå nej nej... men kan man overhoved ha et forhold hvor man aldrig ser hinanden??... for sådan vil det jo være ihvert fald indtil di syntes han må/skal møde dit barn....

spørger bare...

Jeg syntes ikke der ville være noget galt i kun at ses når jeg ikke havde hende. Det ville selvfølgelig blive et par dage i træk og så intet i lidt flere dage, men syntes godt det kunne fungere.

Og har intet ønske om at en date skal møde mit barn før om lang lang tid og det er blevet et fast og stabilt forhold.

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Men hvis vi så tager udgangspunkt i jeg kontakter ham...syntes i så det er bedst med sms, ringe eller via facebook (hvor vi jo startede med at skrive)?

Anmeld

7. august 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Men hvis vi så tager udgangspunkt i jeg kontakter ham...syntes i så det er bedst med sms, ringe eller via facebook (hvor vi jo startede med at skrive)?

Send ham en sms Det er for åndsvagt at gå i uvished Du har jo intet at miste

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Send ham en sms Det er for åndsvagt at gå i uvished Du har jo intet at miste

ok,så bliver det en sms i aften

Anmeld

7. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Jeg syntes ikke der ville være noget galt i kun at ses når jeg ikke havde hende. Det ville selvfølgelig blive et par dage i træk og så intet i lidt flere dage, men syntes godt det kunne fungere.

Og har intet ønske om at en date skal møde mit barn før om lang lang tid og det er blevet et fast og stabilt forhold.

nej nemlig....

Anmeld

7. august 2012

Pige2009

Anonym skriver:

ok,så bliver det en sms i aften

Held og lykke Håber han falder for dig

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Held og lykke Håber han falder for dig

Tak tak. Det gør jeg også. Savner lidt én at kysse med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.