Hvad syntes i? (kontakt efter date)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Anonym trådstarter

gædde skriver:

hmmm.... det var i torsdags........ bom bom......måske han har den der åndsvage uge regl.......... den der hvor de lader kvinden svede i en uge, så de får blod på tanden ha ha

ville nok slå koldt vand i blodet lidt endnu.... og hvis der intet sker - så tag da den mere direkte metode og spørg ham om det var det...

Ja jeg prøver også at vente lidt. Men eftersom en ny date ville skulle  passe ind i at jeg ikke har min datter og han jo også kan have andre aftaler så bliver jeg bare yderst utålmodig 

For hvis jeg venter med at skrive kan der jo snildt gå op til 2 uger mere før vi kan ses

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

så slipper man for at gå og bryde sit hovede med ååh hvad tænker han osv osv

Ja men ved også bare at hvis jeg skriver nu og han siger nej så vil jeg gå og tænke om udfaldet havde været anderledes hvis jeg havde ventet med at skrive eller ladet ham skrive først.

Er utrolig dårlig til at date for jeg tænker for meget

Anmeld

7. august 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja men ved også bare at hvis jeg skriver nu og han siger nej så vil jeg gå og tænke om udfaldet havde været anderledes hvis jeg havde ventet med at skrive eller ladet ham skrive først.

Er utrolig dårlig til at date for jeg tænker for meget

er ret sikker på udfaldet ikke er anderledes om du spørger nu eller om en uge! enten er han interesseret ellers er han ikke!

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

er ret sikker på udfaldet ikke er anderledes om du spørger nu eller om en uge! enten er han interesseret ellers er han ikke!

Ja du har nok ret 

Anmeld

7. august 2012

pemiro

Hvis det var mig ville jeg også, som en anden skriver, skrive til ham og sige du havde en rigtig hyggelig aften og om han har lyst til at gentage det..
Så er du fri for at gå og tænke alt muligt og blive skør af det

Anmeld

7. august 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja du har nok ret 

og jo før du finder ud af om han er på eller ej, jo bedre er det jo også for dig kan man sige - held og lykke med det, håber på det bedste

Anmeld

7. august 2012

LilleChelle

Hvorfor skal det altid være fyren der skal skrive? 

- Jeg ville bare skrive og spørger !! 

Har ikke helt forstået det der kostbarhedsprincip. 

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Hvis det var mig ville jeg også, som en anden skriver, skrive til ham og sige du havde en rigtig hyggelig aften og om han har lyst til at gentage det..
Så er du fri for at gå og tænke alt muligt og blive skør af det

Havde et eller andet sted også besluttet mig for at skrive i aften. Eller måske i morgen hvor jeg ikke har min datter. Og så måske ringe op i stedet.

Er bare så bange for at blive afvist fordi jeg ikke magter endnu et nederlag.

Anmeld

7. august 2012

pemiro

Anonym skriver:

Havde et eller andet sted også besluttet mig for at skrive i aften. Eller måske i morgen hvor jeg ikke har min datter. Og så måske ringe op i stedet.

Er bare så bange for at blive afvist fordi jeg ikke magter endnu et nederlag.

Det kan jeg godt forstå.
Det er heller aldrig rart. Bare husk på, at hvis han vrager dig, jamen så er han tydeligvis for dum til dig, og du er dermed bedre tjent uden..
Uanset hvad der sker, så er drømmefyren derude et sted, og han kommer frem når du mindst venter det..

Held og lykke med at ringe/skrive til ham

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Det kan jeg godt forstå.
Det er heller aldrig rart. Bare husk på, at hvis han vrager dig, jamen så er han tydeligvis for dum til dig, og du er dermed bedre tjent uden..
Uanset hvad der sker, så er drømmefyren derude et sted, og han kommer frem når du mindst venter det..

Held og lykke med at ringe/skrive til ham

Jo tak. Må se om jeg får modet til at gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.