åhhh :( (brok brok brok!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Kay

Monica P skriver:

Det var ærgeligt men så må vi håbe de snart er færdige med at larme, ha en god dag.

Monica

mange tak

han skal arbejde der inde indtil fredag... så det er "kun" 5 dage i alt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Masig

Kay skriver:

nej nej nej... har lige snakket med viseværten... håndværkerene skal arbejde der inde indtil fredag!!

Puha det bliver en hård uge.... Du må søge ly hos dine forældre eller noget hehe...

Anmeld

7. august 2012

Kay

Masig skriver:

Puha det bliver en hård uge.... Du må søge ly hos dine forældre eller noget hehe...

tror jeg også de bliver til... der bliver dog ik boret så meget i dag som i går... og de andre lyde er mere overkommelige

Anmeld

7. august 2012

Masig

Kay skriver:

tror jeg også de bliver til... der bliver dog ik boret så meget i dag som i går... og de andre lyde er mere overkommelige

Så skynd dig at få lidt søvn...

Jeg nåede også lige at få en times tid mens drengen sov her, men var også kun fordi jeg smed alt hvad jeg havde i hænderne da han skulle sove, ellers bliver tiden jo brugt på de praktiske ting.. Men idag havde jeg altså bare lige brug for en lur så længe som overhovedet muligt.... Men ja det var så ikke længe jeg fik lov jo, men en times tid tæller jo også....

Anmeld

7. august 2012

Kay

Masig skriver:

Så skynd dig at få lidt søvn...

Jeg nåede også lige at få en times tid mens drengen sov her, men var også kun fordi jeg smed alt hvad jeg havde i hænderne da han skulle sove, ellers bliver tiden jo brugt på de praktiske ting.. Men idag havde jeg altså bare lige brug for en lur så længe som overhovedet muligt.... Men ja det var så ikke længe jeg fik lov jo, men en times tid tæller jo også....

jeg har også lige fået en time mellem 12 og 13... så begynte han at bore igen... og har små boret siden... utroligt at man kan havde brug for at lave så mange huller i en beton væg

Anmeld

7. august 2012

Masig

Kay skriver:

jeg har også lige fået en time mellem 12 og 13... så begynte han at bore igen... og har små boret siden... utroligt at man kan havde brug for at lave så mange huller i en beton væg

Ja det er da godt nok også træls...

Anmeld

7. august 2012

Janni.

Åh hvor er du sød når du brokker dig.

Anmeld

7. august 2012

Kay

Masig skriver:

Ja det er da godt nok også træls...

hvordan går det med lillemanden??

Anmeld

7. august 2012

Kay

Janni. skriver:

Åh hvor er du sød når du brokker dig.

det er sjovt... det er der flere der syntes... især manden når jeg ligger på sofaen med mit kæmpe korpus

Anmeld

7. august 2012

Janni.

Kay skriver:

det er sjovt... det er der flere der syntes... især manden når jeg ligger på sofaen med mit kæmpe korpus

Jeg er sikker på at det er kærligt ment.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.