åhhh :( (brok brok brok!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Kay

Princesspigen skriver:

kan godt forstå dig søde..

stort  til dig!

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

klmf

Jeg var taget hjem til de gamle og havde lånt sofaen til verdens længste middagslur

Anmeld

7. august 2012

Kay

MillesMor111010 skriver:

Kender det alt for godt ..  

Bor i lejelighed og her er de så ved at sætte ny varmecentral op i kælderen,. Så her har den stået på boren, hamren, osv i 4 mdr, og der går yderligere 3 mdr før de er færdige  Vi bor på 1. sal og der var 1½ uge hvor de borede i væggene dernede klokken 6:45 (aner ikk hvad de lavede) .. Det var så kraftigt at vores billeder på væggene vippede ..  

Føler virkelig med dig!! 

ej det lydder bare slet ik sjovt!!

gad godt at hade været advaret om det her... for så var jeg smuttet hjem til mine forældre... men manden har taget bilen på job... troede de var færdige med at larme efter i går!

Anmeld

7. august 2012

Kay

Lullaby skriver:

Kender det godt. Her hos os er de ved at bygge en gigantisk Kvickly overfor os. De går igang kl. 6 hver morgen, larmer indtil kl. 8 og så laver de stille arbejde indtil middag. Dvs hver lørdag og nogle gange søndag bliver vi vækket kl. 6

ej hvor irriterende... de kunne na starte stille kl 6! og så larme efter 8-9 stykker...

Anmeld

7. august 2012

Kay

lotchen skriver:

Jeg var taget hjem til de gamle og havde lånt sofaen til verdens længste middagslur

ja... men 63 km. med en hund... og bækkenløsning uden bil... for manden har nuppet den på job...

ellers var jeg kørt med det samme!!

Anmeld

7. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Kay skriver:

ej det lydder bare slet ik sjovt!!

gad godt at hade været advaret om det her... for så var jeg smuttet hjem til mine forældre... men manden har taget bilen på job... troede de var færdige med at larme efter i går!

Det kan jeg godt forstå, 

Anmeld

7. august 2012

Lullaby

Kay skriver:

ej hvor irriterende... de kunne na starte stille kl 6! og så larme efter 8-9 stykker...

Ja jeg fatter heller ikke hvorfor de starter så tidligt

Anmeld

7. august 2012

Kay

MillesMor111010 skriver:

Det kan jeg godt forstå, 

i morgen skal jeg ha bilen! basta!!!

Anmeld

7. august 2012

Princesspigen

Kay skriver:

tak

overvejet om du ku tage en middags lur hos dine forældre ?

Anmeld

7. august 2012

Kay

Lullaby skriver:

Ja jeg fatter heller ikke hvorfor de starter så tidligt

giver heller ik mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.