åhhh :( (brok brok brok!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Kay

Masig skriver:

Meget!

nej nej nej... har lige snakket med viseværten... håndværkerene skal arbejde der inde indtil fredag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Kay

An&Jo skriver:

haha, det er du bestemt ikke..

snakkede lige med iseværten... der bliver arbejdet der inde indtil fredag

Anmeld

7. august 2012

An&Jo

Kay skriver:

snakkede lige med iseværten... der bliver arbejdet der inde indtil fredag

øv.. :/ men kan du så ikke snakke med håndværkerne om lige at vente lidt med alt bore arbejdet indtil tidligst kl 8??

Anmeld

7. august 2012

Kay

aya-zia skriver:

tihi altså ved godt det ik er noget og grine af...

men dit indlæg fik mig altså til og smile over hele hovedet... der er bare ik noget bedre en gravide kvinder der brokker sig...

der er et eller andet VILD chamerende over det... ja jeg er lidt underlig...

syntes naturligvis det er VILD synd for dig for du har jo brug for din søvn... men måden du lige fik det hele skrevet på var altså total grineren...

undskyld mit uskyldige grin

ja... ved det godt...  syntes også selv det er lidt komisk at jeg kan blive så frustreret over at en mand laver hans arbejde...

har lige fået afvide at han bliver ved indtil fredag... da de også skal ha lavet nyt rapo...

stakkels ham hvis han møder mig i morgen eller torsdag... for bliver kun en mere irriteret og gnaven flodhest som dagene går...

Anmeld

7. august 2012

Kay

An&Jo skriver:

øv.. :/ men kan du så ikke snakke med håndværkerne om lige at vente lidt med alt bore arbejdet indtil tidligst kl 8??

jo vil prøve at fange ham... sys ik rigtig jeg kan tillade mig at gå ind og banke på hos dem for at snakke med håndværkeren

Anmeld

7. august 2012

Troldemommi

Kay skriver:

ja... natte søvnen er jo ik så god i øjeblikket... og det er helt fint....

vægge uret står alligevel til kl. 8 hver morgen... fordi jeg skal jo op og gå med hunden...

og så er der jo god tid til en middags lur...

men nej... i går hvor jeg ville sove havde naboen (vi bor i rækkehus) håndværkere... der virkelig larmede!!! bore med slagboremaskine og det hele... det larmer så meget at jeg ik kan høre tv'et.... så der kunne jeg jo så ik sove til middag....

i dag.... starter de så med at banke og bore kl 7.30!!! altså før mit vække ur... og ved bare jeg heler ik i dag kan sove til middag på grund af deres larm!!!

hvilket resultere i at jeg er en MEGET træt og gnaven flodhest...

og ja ja ja... de må gerne larme... og de følger vedtægterne, og det er dejligt for min nabo at hun får nyt køkken... og ja det er bedre de gør det nu end når baby er blevet født...

MEN... jeg er stadig gnaven!!!

kan ørepropper ikke hjælpe dig lidt, så du kan få slappet ldt af inden baby kommer???

Monica

Anmeld

7. august 2012

Kay

Monica P skriver:

kan ørepropper ikke hjælpe dig lidt, så du kan få slappet ldt af inden baby kommer???

Monica

slet ik... måske et høreværn med musik i... har prøvet med ørepropper... men sådan en maskine er så voldsom at vores billeder på vægen ryster  ørepropperne dæmper lyde lid men bliver bare mere irriteret over lyden når jeg har dem i

Anmeld

7. august 2012

An&Jo

Kay skriver:

jo vil prøve at fange ham... sys ik rigtig jeg kan tillade mig at gå ind og banke på hos dem for at snakke med håndværkeren

hehe, hvorfor dog ikke det??

Ej det er en god ide lige at fange ham, det vil han helt sikkert gerne gøre for dig, han kan vel ikke undgå at se du er højgravid, og har brug for søvnen??

Anmeld

7. august 2012

Troldemommi

Kay skriver:

slet ik... måske et høreværn med musik i... har prøvet med ørepropper... men sådan en maskine er så voldsom at vores billeder på vægen ryster  ørepropperne dæmper lyde lid men bliver bare mere irriteret over lyden når jeg har dem i

Det var ærgeligt men så må vi håbe de snart er færdige med at larme, ha en god dag.

Monica

Anmeld

7. august 2012

Kay

An&Jo skriver:

hehe, hvorfor dog ikke det??

Ej det er en god ide lige at fange ham, det vil han helt sikkert gerne gøre for dig, han kan vel ikke undgå at se du er højgravid, og har brug for søvnen??

nej det tænker jeg også... og hvis jeg fanger ham i dag kan jeg tilbyde ham et stykke lagkage så er han måske mere velvillig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.