åhhh :( (brok brok brok!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Missq4

Kay skriver:

naa de er på job og mine forældre bor en lidt over 60 km. omvej for manden... der i forvejen skal møde kl 6.30...

så vil jeg heller sove til 7.30 og forsøge at holde larmen ud

ja okay det kan jeg godt forstå så må vi håbe at de ikke skal larme så meget i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Kay

Missq4 skriver:

ja okay det kan jeg godt forstå så må vi håbe at de ikke skal larme så meget i morgen

ja... fik da 1½ times pause fra boret i dag hvor der kun blev savet og hamret...  så der blindede jeg så godt jeg kunne...

min nabo på den anden side er også træt af den larm... det er et ældre ægtepar der også sover til middag... og de høre også boret meget tydligt... det siger vist lidt om larmen

Anmeld

7. august 2012

Missq4

Kay skriver:

ja... fik da 1½ times pause fra boret i dag hvor der kun blev savet og hamret...  så der blindede jeg så godt jeg kunne...

min nabo på den anden side er også træt af den larm... det er et ældre ægtepar der også sover til middag... og de høre også boret meget tydligt... det siger vist lidt om larmen

ja kender godt den til den slags larm det er ikke så længe siden puha ha det tog 5 uger men vi bor også i opgang så det tager lidt længer tid end normalt men der var heller ikke til at holde ud

Anmeld

7. august 2012

Kløver

Sådan noget kommer aldrig belejligt. Håber de snart er færdige

Anmeld

7. august 2012

Kay

Missq4 skriver:

ja kender godt den til den slags larm det er ikke så længe siden puha ha det tog 5 uger men vi bor også i opgang så det tager lidt længer tid end normalt men der var heller ikke til at holde ud

Anmeld

7. august 2012

Kay

Maja84 skriver:

Sådan noget kommer aldrig belejligt. Håber de snart er færdige

Anmeld

7. august 2012

aya-zia

Kay skriver:

ja... ved det godt...  syntes også selv det er lidt komisk at jeg kan blive så frustreret over at en mand laver hans arbejde...

har lige fået afvide at han bliver ved indtil fredag... da de også skal ha lavet nyt rapo...

stakkels ham hvis han møder mig i morgen eller torsdag... for bliver kun en mere irriteret og gnaven flodhest som dagene går...

ha ha ha ha ha mon ikke du skal ligge et lille brev i forruden af hans bil om at løbe for livet hvis du dukker op

Anmeld

8. august 2012

Kay

aya-zia skriver:

ha ha ha ha ha mon ikke du skal ligge et lille brev i forruden af hans bil om at løbe for livet hvis du dukker op

ttror jeg bliver nødvendigt... kl. 7 stod den på rundsav ude i naboens have  og har sovet dårligt i nat d jeg har haft ondt i maven...

Anmeld

8. august 2012

aya-zia

Kay skriver:

ttror jeg bliver nødvendigt... kl. 7 stod den på rundsav ude i naboens have  og har sovet dårligt i nat d jeg har haft ondt i maven...

uh uh uh mulig fødsel????

han er godt nok sød ham arbejder manden...

Anmeld

8. august 2012

Kay

aya-zia skriver:

uh uh uh mulig fødsel????

han er godt nok sød ham arbejder manden...

det er ik til at vide... tror ik på noget før vandet går eller jeg ligger og skriger

og ja han er helt vildt venlig... har endnu ik mødt ham... tror ik han tør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.