Jeg burde være glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. august 2012

An&Jo

Eller ihvertfald bare taknemmelig..

Jeg brokker mig konstant over hvor lidt interesse mine forældre viser i vores liv, og at de mest af alt virker som om de er ligeglade med os..

Her til aften sidder jeg så midt i at gøre klar til putningen af Johannes, og hvem tropper så op uanmeldt, det gør mine forældre sq..
De fortæller så at de har brugt hele dagen hjemme ved min ældre søster (som bor et kvarters kørsel fra mig) hele dagen, og de havde bare hygget helt vildt..
Os kunne de så skænke en halv time lige midt i putningen som jo så gik helt galt, og de fik ham gearet så meget op at jeg brugte en hel time på at få ham til at sove bagefter, hvor jeg normalt bare skal lægge ham ind og så sover han i løbet af 5 min..

Jeg burde vel være glad for at de kommer, gør jeg ikke??

Det er jeg bare slet ikke, jeg er faktisk lidt fornærmet/irriteret over at de ikke ringede inden de kom, for jeg var os næsten på vej til at lægge mig ned i sengen, og huset rodede helt vildt..
Derudover er jeg vel også lidt undrende overfor at de ikke siger de skal op til min søster, for jeg var da gerne kommet derop, og ellers så kunne de vel godt have skænket os lidt mere end bare en halv time??

Øv jeg føler mig som en forkælet teenager lige nu der ikke har fået sin vilje, og sådan ønsker jeg jo ikke at føle når de endelig gider komme og se til os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg undrede mig straks over at dine forældre eller din søster ikke har inviteret jer med til hyggen.

Jeg kan godt forstå du føler som du gør.

Anmeld

6. august 2012

An&Jo

mor:) skriver:

Jeg undrede mig straks over at dine forældre eller din søster ikke har inviteret jer med til hyggen.

Jeg kan godt forstå du føler som du gør.

Det undrer jeg mig også selv over, for de ved jeg går hjemme og har ferie lige nu, og min søster ved at jeg altid har bil til rådighed, så kan sagtens komme afsted.. Men nej, sådan skulle det ikke være, og min dreng fik en halv time med dem inden de kørte igen, og det burde jeg være taknemmelig for, men han aner jo ikke hvem de er, og ser bare min lillesøster som en der gider lege med ham, min mor er han bange for og skriger så snart han ser hende..

Anmeld

6. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
An&Jo skriver:

Det undrer jeg mig også selv over, for de ved jeg går hjemme og har ferie lige nu, og min søster ved at jeg altid har bil til rådighed, så kan sagtens komme afsted.. Men nej, sådan skulle det ikke være, og min dreng fik en halv time med dem inden de kørte igen, og det burde jeg være taknemmelig for, men han aner jo ikke hvem de er, og ser bare min lillesøster som en der gider lege med ham, min mor er han bange for og skriger så snart han ser hende..

Ih det lyder ikke godt. Har du fortalt dem at du ikke kan forstå hvorfor du ikke er blevet inviteret med?

Anmeld

6. august 2012

twinny

Jeg mener bestemt ikke du burde være glad.

Helt ærligt, de kunne da godt invitere dig med til hygge

og så ved de  vel ca hvornår han bliver lagt. Så kan de sgu komme tidligere på dagen  situationsfornemmelse???

Jeg synes bestemt ikke du lyder som en forkælet teenager

Anmeld

6. august 2012

An&Jo

mor:) skriver:

Ih det lyder ikke godt. Har du fortalt dem at du ikke kan forstå hvorfor du ikke er blevet inviteret med?

nej for magtede ikke en hel masse dumme undskyldninger som de plejer at fyre af hvis de har været på de her kanter uden at komme forbi..

Anmeld

6. august 2012

bøllen

Jo det burde du - NEJ kan ski godt forstår du er skuffet over det. Især da, hvis de alle sammen har siddet 15 min fra jer.

Ville godt nok sidde med en tam følelse i maven.

Har heller ikke super forhold til mine forældre, min far kommer ofte hos min søster ( 5 min fra mig ) kan sidde der flere timer.

Kommer han her, er det for at aflevere penge til en gave og har ALDRIG lyst til kaffe. Jeg kommer så heller ikke på besøg der

Kender det og føler med dig

Anmeld

6. august 2012

An&Jo

twinny skriver:

Jeg mener bestemt ikke du burde være glad.

Helt ærligt, de kunne da godt invitere dig med til hygge

og så ved de  vel ca hvornår han bliver lagt. Så kan de sgu komme tidligere på dagen  situationsfornemmelse???

Jeg synes bestemt ikke du lyder som en forkælet teenager

situationsfornemmelse kender de ikke til, og derudover så aner de ingenting om hvornår han bliver lagt, for snakker jo faktisk aldrig med dem, og hvis jeg så endelig gør, så er det ikke os de spørger ind til, men de fortæller derimod kun om dem selv..

Anmeld

6. august 2012

twinny

An&Jo skriver:

situationsfornemmelse kender de ikke til, og derudover så aner de ingenting om hvornår han bliver lagt, for snakker jo faktisk aldrig med dem, og hvis jeg så endelig gør, så er det ikke os de spørger ind til, men de fortæller derimod kun om dem selv..

Okay, men ved man ikke ca hvornår alle små børn bliver lagt?

Jeg synes dælme det er strengt af dem.  Den med de kun taler om sig selv kender jeg godt.

Anmeld

6. august 2012

An&Jo

Bøllen skriver:

Jo det burde du - NEJ kan ski godt forstår du er skuffet over det. Især da, hvis de alle sammen har siddet 15 min fra jer.

Ville godt nok sidde med en tam følelse i maven.

Har heller ikke super forhold til mine forældre, min far kommer ofte hos min søster ( 5 min fra mig ) kan sidde der flere timer.

Kommer han her, er det for at aflevere penge til en gave og har ALDRIG lyst til kaffe. Jeg kommer så heller ikke på besøg der

Kender det og føler med dig

de har siddet 15 minutter væk, uden at sige noget om det.. :/

jeg kunne slet ikke byde dem på kaffe, for havde ikke noget i huset.. ikke udover nescafe og det vil de ikke drikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.