Jeg burde være glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Nadia&Daniel

mor:) skriver:

Jeg undrede mig straks over at dine forældre eller din søster ikke har inviteret jer med til hyggen.

Jeg kan godt forstå du føler som du gør.

Tænker det samme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

An&Jo

mor:) skriver:

øv det virker godt nok håbløst.

Så er det vel sidste vej at sige til sig selv:

enten accepterer jeg at det altid vil forblive på den måde og jeg ikke længere skal bruge for meget energi på at blive sur/ked af det over de...

eller

....droppe kontakten helt.

jeg forsøger virkelig at acceptere det for min søns skyld, men en dag går det jo også op for ham hvordan de er, og så er det pludselig ham der bliver frustreret over dem, og det ønsker jeg selvfølgelig ikke..

Anmeld

7. august 2012

An&Jo

Bøllen skriver:

Vil ikke skrive så meget her , men har du behov skriver du bare PB.

Kender det som sagt fra egen familie.

tak..

Anmeld

7. august 2012

An&Jo

twinny skriver:

ja, jeg kender det godt. Det er strengt at folk skal være sådan. Så smålige og umodne. og som du selv har sagt ikke kan se udover deres egen næsetip. Hvis de virkelig kan blive sur over at du siger det passer dårligt lige nu, da din søn skal sove. og de kan komme igen. 

jo det kan de sagtens blive sure over, og virkelig fornærmet over, for det er jo ikke tit de er på de her kanter..

Nogengange så er jeg glad for at der er 200km imellem os, for så skal jeg ikke døje med det aftenræs alt for tit..

Anmeld

7. august 2012

Loa

twinny skriver:

Okay, men ved man ikke ca hvornår alle små børn bliver lagt?

Niksen!!

Mine svigerforældre fatter konsekvent ikke at Isabella skal puttes senest kl.20. De kan sagtens lade hende være oppe til kl.22.....
(Om de så gør det for "hendes skyld" eller bare for at vise at de bestemmer når de har hende, ved jeg ikke)

Men An&Jo, for pokker hvor jeg syntes det er synd for dig at du er udstyret på sådan et sæt hensynsløse forældre.
På mig virker det lidt som om de stadig er børnefornærmet over den glemte fødselsdag, og netop derfor kun dukker op så kort tid, på så laterligt et tidspunkt, og fortæller dig hvor hyggeligt det har været hos din søster....

Iiiiih sådan nogle"voksne" mennesker kan altså få mit pis i kog....

Anmeld

7. august 2012

Musen5

An&Jo skriver:

de har siddet 15 minutter væk, uden at sige noget om det.. :/

jeg kunne slet ikke byde dem på kaffe, for havde ikke noget i huset.. ikke udover nescafe og det vil de ikke drikke..

Jeg kan sagtens forstå dig..

Og havde det været mig havde jeg nok givet dem et valg der hed enten så opprioritere i mig/os så vi får samme "status" som søster ellers så kan i rende mig.

Havde nok valgt efter et stykke tid at cutte kontakten 110%. For jeg ville ikke kunne leve med den opførsel. Mine forældre har lavet nogle bummmerter hvor jeg mente at de gik over min grænse. Der fortalte jeg at entten skulle de respektere min mening eller fise af. Dette resulterede i 3 gange 3/4 år hvor jeg ikk har haft kontakt til dem og hvor de er kommet krybende.

Måske det var et alternativ? At cutte kontakten og så lade det være op til dem at få kontakten op at køre?

/Mette

Anmeld

7. august 2012

twinny

Loa skriver:

Niksen!!

Mine svigerforældre fatter konsekvent ikke at Isabella skal puttes senest kl.20. De kan sagtens lade hende være oppe til kl.22.....
(Om de så gør det for "hendes skyld" eller bare for at vise at de bestemmer når de har hende, ved jeg ikke)

Men An&Jo, for pokker hvor jeg syntes det er synd for dig at du er udstyret på sådan et sæt hensynsløse forældre.
På mig virker det lidt som om de stadig er børnefornærmet over den glemte fødselsdag, og netop derfor kun dukker op så kort tid, på så laterligt et tidspunkt, og fortæller dig hvor hyggeligt det har været hos din søster....

Iiiiih sådan nogle"voksne" mennesker kan altså få mit pis i kog....

det er da også bare flabet.

Anmeld

7. august 2012

Loa

twinny skriver:

det er da også bare flabet.

Jepsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.